Modification på shorts + det som kommer att lottas ut

Taggar:
Bloglovin
Ibland har man tråkigt och vill ha något unikt.
Så man tar fram lite nitar och sprättare. =D

Före:
nitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans modenitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans mode

Efter:

nitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans modenitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans mode

Snart blir det ju också en tävling om dessa
saker, EN PERSON får ju såklart inte allt.
Utan man säger till vilket man vill vinna
och så får man ha tur. ;D

Tänkte faktiskt göra så också, att om man
inte vill chansa på att vinna eller ej,
så kan man köpa det man vill ha för en
mindre summa. =)

Detta kommer att finnas med:




Sv; Ja ifs, det har du rätt i. Dock tror jag att eftersom mitt hår redan är typ hur slitet som helst efter blekningen av dip dyen så skulle jag nog mörda mitt hår med ytteligare två blekningar. Men som du säger så skulle det nog inte krävas mer än det och silverschampo. Skulle verkligen vara kul att ha den färgen. Men vet inte hur bra jag passa i kalla färger. Men vi får väl se. Nån gång kanske det blir den färgen :)

2012-07-04 // 15:20:57

sv; vilken bra sida! Tack! :)

2012-07-04 // 16:06:48

Coolt! :)

2012-07-04 // 16:24:10

SV: Visste inte att din dator varit sönder. Men det är kul att du är tillbaka! Själv mår jag helt okej, mer eller mindre.

2012-07-04 // 16:42:41

Sv: Har lagt till dig nu :) Säg till när du lagt till mig!

2012-07-04 // 16:57:50

SV; Ja, man får ju välja lite vad man säger.. säger inte allt till T, verkligen inte. Han skulle inte klara det. Angående hur han tar mina utbrott, skärningar och diagnoser; Diagnoserna har han vant sig vid, har ju haft dem så länge. Skärningarna är han okcså van vid.. Han har trots att jag sagt att jag förstår om han väljer att gå och nästan bett honom att lämna mig - stannat. Han är otrolig. Kram!

2012-07-04 // 21:07:59

Äntligen!

Jag kan ta en när den är helt klar (om jag vågar visa upp mig). Det är väl varken bra eller dåligt, upp och ner hela tiden men tar mest en dag i tagen. Mest av allt vill jag väl träna sönder mig själv, låsa in mig och bara låtsas om som att världen inte finns. Hur mår du? Kul med pojkvännen!

Vet hur det är, bara för att man har en mår man inte bättre för de.

2012-07-04 // 21:11:04

Sv: Aww tack så mycket! <3



Så sjukt snygg blogg du har, skitbra! följer

2012-07-05 // 07:07:20

när är tävlingen ?

kram

2012-07-08 // 10:40:11

/index.php?site=news_comments&newsID=

2012-07-21 // 05:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback