Filmjobb - Björn Rosenström

Taggar: Björn Rosenström, Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, Trollhättan, arboga, eriiza, film, filminspelning, filmprojekt, kortfilm, lördag, projekt, videoblogg,
Bloglovin
Tjoho!
 
Filminspelningar
 
Som jag nämnde i föregående inlägg - VIDEOBLOGG
Så skall jag vara borta halva maj, kanske t.o.m lite mer.
Skall till Arboga och spela in två kortfilmer på raken, och tjuvstarta på en tredje.
 
Får inte säga mycket om de projekten just nu,
som vanligt måste jag hålla ganska tyst om projekten.
 
Men så fort jag får tummen upp om att få berätta om dem,
visa bilder etc.
Så får ni informationen direkt! =D
 
Sedan kanske jag skall spela in imorgon natt - vi får se.
Skall till Trollhättan imorgon oavsett, och vara borta till söndag.
 
 
 
Björn Rosenström
 
Och eftersom jag kommer att vara i Trollhättan,
så skall jag passa på att se Björn Rosenström uppträda.
 
Lyssnat på mannen sedan jag var ca; 14år,
detta kommer bli så sjukt roligt!
 
Vad har ni för planer för helgen? =D
 


Åh typiskt att du ska dit i morn! När jag jobbar i vargön (haha vadå stalka, skoja!)
På fredag tänkte jag storstäda. Lördag jobba, efteråt kommer lillasyster & sover över, sen på söndag ska vi till Gbg :)

Hoppas konserten blir bra :)

2014-04-23 // 23:22:32

Jag ska ha spelhwlg med några vänner...brödspel...vi har dock inte bestämt oss för vilka/vilket spel det blir än.

2014-04-24 // 08:56:47

Jag ska ha spelhelg med några vänner...brödspel...vi har dock inte bestämt oss för vilka/vilket spel det blir än.

2014-04-24 // 08:57:12

Brädspel

2014-04-24 // 08:57:44

Fan jag vill också se Björn Rosenström! D:

I helgen ska jag plugga och träna gymnastik.

2014-04-24 // 18:35:18

sv: okej, najs. Filmer baserade på självbiografi slår nog allt!

2014-04-25 // 09:17:37

Åh vad kul! Ha en bra helg!

2014-04-30 // 08:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback