Inspelningspaus!

Taggar: Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, Patient, Skakande scener ur ett glädjehus, dokumentär, dokumentärfilm, eriiza, film, filminspelning, hektiskt, helg, inspelning, inspelningsplats, kortfilm, ledig, ljud, ljus, omtagning, planera,
Bloglovin
Igår!
 
Det gick jättebra, allt gjordes snabbt,
effektivt, inga omtagningar, och vi kunde diskutera
kommande inspelningarna, detaljerna kring dem etc.
 
Så nu är 4 av 5 delar klara av dokumentären!
Skall filma lite kompletterande bilder kring augusti för
den sista biten.
 
Sedan klipps allt ihop, bilderna placeras på rätt platser i
min berättelse o.s.v
 
Så när jag får avslöja något mer - så får ni veta!
 
Imorgon
 
Då har vi en ledig dag, skall chilla och vila upp mig.
Blir en hektisk kommande vecka.
 
Veckan
 
Skall spela in del 2, den sista delen av kortfilmen
"Patient" som jag påbörjade i tisdags.
 
Sedan börja rigga upp för kortfilmen "Skakande scener ur ett glädjehus".
Och förhoppningsvis går den inspelningen smidigt.
 
Så OM vi har tur, allt flyter på, och ett mirakel sker,
är jag hemma igen till helgen!
 
Vad är er veckas planer? =D
 
 


Du har ett fullspäckat schema måste jag säga... Måndag jobb, lördag party är mina planer förutom skolan;)

2014-05-11 // 12:14:20

Så fin i rött hår :)

2014-05-11 // 14:15:54

Hoppas det släpper snart iaf!! Du passar verkligen i röd hårfärg!! :) Hoppas allt är bra med dig!!

2014-05-11 // 18:08:20

Va fin du är i rött hår :D Låter sjukt spännande de som händer i veckan. Jag vill också hehe. Hoppas allt går bra. Själv ska jag vattenträna 3 gånger denna vecka, som alla andra veckor :P söka jobb och va med familjen. kram

2014-05-11 // 23:37:58

Juste. Hoppas dem hör av sig snart igen. Jag har dock fått ett bekräftelse mail så vet att de blir av iaf. Ang filminspelningen.

2014-05-11 // 23:40:18

Ser sååå fram emot dokumentären! :D Och fan vad snygg du är.

2014-05-12 // 11:41:21

Var sover du någonstans när du spelar in i andra städer? :)
// Polly

2014-05-15 // 09:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback