Inspelningsdag 2

Taggar: Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, arboga, backstage, blått, detaljer, dokumentär, dokumentärfilm, eriiza, film, filminspelning, filmprojekt, färga, grönt, hår, hårfärg, kamera, ljud, ljus, omtagning, projekt, rött, tekniskt, turkos, viktigt,
Bloglovin
Whoop whoop!
 
Gårdagen
 
Det gick jättebra, eller ja, det tog ett bra
tag tills vi fick ordning på vinklar, ljus och allt
det tekniska, då detta skall kombineras med andra tagningar.
 
Men det togs beslut, så vi kunde ta några tagningar,
skulle ha hunnit med många fler (egentligen), om det
inte var p.g.a en detalj som är viktig i filmen, men
som tar fruktansvärt lång tid.
 
MEN om den sista tagningen av 3 var såpass bra igår som den verkade,
så kanske vi inte behöver ta om något idag, utan kör på
tekniska detaljer inför nästa film.
 
Sedan får jag börja spela in dokumentären, alltså berättelsen.
Igår tog vi "backstage-bilder" också, och de kommer vara med
i dokumentären!
 
Efter att detta är gjort skall jag färga håret rött!!!
 
Snacka om att jag längtat!
Sedan spelar vi in del 2 av alla tre projekt!
 
Vad är er dagens plan? =D
 
 


Hem till Jennie och spela och dricka vin.

2014-05-07 // 12:55:57

Du passar i alla färger :D hehe

2014-05-07 // 13:38:40

Sv; Jadu!
1. När fick du reda på dina diagnoser?
2. Hur såg skolanåren ut för dig från lågstadiet till gymnasiet?
3. Hur är det när du går på auditions? alltså om du blir jätte nervös och hur du gör för att bli mindre nervös osv.
Hoppas dessa var bra? :)

2014-05-07 // 14:50:04

Härligt! Jag ska vila upp mig inför filminspelningen imorgon :)
// Polly

2014-05-09 // 08:46:20

Vet du vännen... Det gör absolut inget alls... Jag får själv bara mail när folk kommenterar direkt i min blogg. När de svarar via "svarsfunktionen" ser ja de bara när ja loggar in via datorn vilket jag numer sällan gör. De mesta gör jag via telefonen.

2014-05-09 // 12:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback