Film-stressad!!!

Taggar: Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, Voxra, arboga, audition, biverkningar, borderline, eriiza, film, filminspelning, filminspelningar, kortfilm, psyk, psykiatri, ptsd, skövde, stress, ätsstörningar,
Bloglovin
Fy fan...
 
Är helt väck.
 
Skriver lista på allt jag behöver ha med till Arboga,
alltså där jag skall spela in 2 filmer, en halv dokumentär
och göra en audition under 2 (högst 3 veckor).
 
Samtidigt har jag biverkningar utav min medicin (Voxra).
 
Måste skriva även en lista på allt jag skall ta
upp för dokumentären, alltså punkter etc.
 
IMORGON
 
Då skall jag till Skövde och fira en vän som
fyller år.
Så söndagen blir stressig - åker ju på måndag!
 
Har fortfarande inte manus till något av det, så
jag får allt på plats, och då är det bara att få in allt
i skallen - UTAN att svimma och vara yr så som jag är nu...
 
Vad har ni för planer? =)
 
 
 


Det kommer gå galant. Synd jag inte har ditt nummer för då kunde jag ringa och kanske träffa dig en sväng i Skövde (hade vart askul) Kram

2014-05-03 // 03:14:57

Det kommer gå bra det här!! :)

2014-05-03 // 13:37:54

Lycka till. Det kommer säkert att gå utmärkt.=)

2014-05-03 // 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback