Läskiga filmpremiären idag..

Taggar: blogg, eriiza, falkenberg, film, filminspelning, filmpremiär, läskig, nervös, tåg,
Bloglovin
Den läskiga dagen är här!
 
Idag är filmpremiären i Falkenberg som jag skrev om tidigare.
Är så nervös..
 
Trots att jag är skådespelare, så avskyr jag att se
mig själv på film.
 
Låter kanske löjligt, men det är creepy, och nu kommer
ju inte bara jag se filmen, utan över 1600 andra människor också.
 
Scenskräcken är lika jobbig.
 
Haha, om ni bara visste hur många skådespelare
som är freaked out över sådant här!
 
Vad har ni för planer idag? =)
 
 


Så härligt att höra från dej!! Grattis till lägenhet även om det inte är "ditt". Ha en mycket härlig kväll med filmvisningen!! Hoppas vi hörs snart;) Kram!!

2014-03-15 // 11:38:44

Sv: Men precis. Det är ju så :)
Ja, de är de verkligen! ;)

2014-03-15 // 11:47:56

Så snygg du är!

2014-03-15 // 12:40:11

nice

2014-03-15 // 13:32:34

usch, det värsta som finns är att se sig själv på film! men man vänjer sig nog lite efter ett tag..

sv: alla har perioder då man äter mer, och sedan går tillbaka till det vanliga ätandet igen. men det är inget man behöver "banta" bort, det jämnar ut sig i längden. sen jag kom hit till finland har jag ätit choklad nästan varje dag (!!!) men jag tänker att det är ju inget jag kommer göra resten av livet precis, utan det jämnar ut sig sen när jag inte äter lika mycket choklad :)

2014-03-15 // 13:38:18

Hatar också att se mig själv på film.. har en premiär framöver som jag helst vill stanna hemma från haha. Men kul att spela in! :)

2014-03-15 // 13:39:08

Sv: Jag ska lägga till en sådan kod, hade det på min förra blogg. :)

Jag kände att jag satte press på mig själv, teckna till vardagsinlägg kändes för jobbigt med tanke på att jag animerar samtidigt!

2014-03-16 // 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback