Polis, film & behöver er hjälp!

Taggar: Björn Rosenström, Dorobantu Film & TV, Eliza Sica, LiPZ, arboga, borderline, film, filminspelning, klubb, krogen, polis, polisförhör, psyk, psykiatri, ptsd, slagsmål, strypa, ätstörningar,
Bloglovin
Haha, vilken helg!
 
Polis & Björn Rosenström
 
Var ju i Trollhättan under helgen, allt gick bra,
FÖRUTOM att det blev polisförhör, någon brud som
påstod från ingenstans att jag försökte strypa henne(!?)
 
Vet inte vem det är, aldrig sett henne, vet fortfarande inte hur hon ser ut.
 
Helt galet!
 
 
 
Filminspelning
 
Kommer att åka på måndag (5/5) till Arboga och
spela in 2 filmer, kommer bli ett väldigt hektiskt schema.
 
Och här behöver jag er hjälp:
 
Skall nämligen bli lite dokumentär om mig,
Så jag vet vad jag vill ha sagt etc.
 
(Det kommer alltså röra sig till stor del om psyket)
 
Så jag vill gärna att ni hjälper mig med
att ställa frågor - då vet jag vad ni vill veta - alltså vet
jag vad som kan vara bra att ha sagt - saker som intresserar andra.
 
Behöver alltså INTE enbart vara om PSYK och liknande.
 
Hur har ni det?
 
 


Nej men, det går vilt till för dig! ;) (skämtar lite)

Med mig är det just nu stunden helt okej, men det varit jobbigt, (skrivit om det i bloggen). Men bättre nu!!

Verkar spännande det där med dokumentär film om dig!!

Hur är det med dig? Kram

2014-04-28 // 23:13:27

Någon som var tvugna att ringa poliser, sprida skit & lögner. Fattar inte varför folk ska göra så. :(

Vädret ligger på bra, soligt & härligt+jag mår ganska bra. På Lördag så ska jag & min mamma till malmö, fika & shoppa tillsammans, vi ska båda in på våra favobutiker b.la. :)

2014-04-29 // 07:52:43

coolt med dokumentär! :D ser fram emot att se den om det går! vem är kvinnan bredvid dig på bilden? hur var björn rosenström?

2014-04-29 // 08:42:50

Hej...och skumma människa som anklagar på tom nivå. Lycka till med inspelningarna.
Själv ska jag röja undan hemma håller på att möblera om. Har köpt ett begagnat spwl av en kompis idag..ser dock helt nyt ut (San Juan)

2014-04-29 // 14:26:12

Hej...och skumma människa som anklagar på tom nivå. Lycka till med inspelningarna.
Själv ska jag röja undan hemma håller på att möblera om. Har köpt ett begagnat spwl av en kompis idag..ser dock helt nyt ut (San Juan)

2014-04-29 // 14:26:23

Gaaaah, vill se mer NUUUU :D <3

2014-05-06 // 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback