Jag går itu...

Taggar: Eliza Sica, arg förväntansfull, eriiza, film, filminspelning, känslor, medicin,
Bloglovin
Hej!
 
Det är för mycket av allt..
 
Massor med känslor
 
Här är några av dem:
Arg
Ledsen
Besviken
Glad
Sjuk
Svimfärdig
Trött
Skakig
Stressad
Förväntansfull
 
Ja, ni förstår - mycket.
Och det mesta går att förstå via tidigare inlägg.
Annars är det väl samma gamla..
Helt enkelt mycket att göra, så allt blir bara snurrigt till sist.
 
Hur mår ni idag?
 
 


han har ingen vaxpropp o behöver spola örat på så vis!!

utan de enda va att han hade vätska bakom trumhinnan på höger öra!! men de va vanligt efter en infektion tydligen o kommer försvinna sen!!

som jag fattade det!!

men vilken jävla härlig stjärna de där verkar vara då? =O

bedövning för o spola öronen har jag aldrig varit med om? =O hehe.. kan man ens få de?? =P

gör ont vet jag inte om de gör de e mest obehagligt =P

kram <3

2014-04-04 // 12:11:18

Usch, hoppas det känns bättre snart hjärtat <3

2014-04-04 // 13:11:45

Jag mår helt okej, soligt väder men lite blåsigt. :)

2014-04-04 // 13:13:42

Jag kommenterar sällan, men jag läser alla dina inlägg! När jag väl tar mig tid att sätta mig vid datorn. Har rätt mycket i huvudet jag med. Svårt med koncentrationen. Hoppas att du mår bättre snart! Jag tänker ofta på dig. Kram!

2014-04-04 // 13:21:34

Hoppas att du mår bättre snart.
Du kanske måste börja prioritera lite?

Med mig är det helt fantastiskt bra just nu!
Och det känns underbart! OCH jag är fasiken värd det :)

Kram

2014-04-04 // 13:40:01

Sv: Oh my god, det låter rätt jobbigt. :O
Hoppas du mår bättre snart. <3

2014-04-04 // 14:24:10

Det där lät minst sagt tungt värre. Själv fokuserar jag bara på en enda sak, och det är att tjäna pengar. För det kommer inte att bli gratis att flytta utomlands, och starta om livet på nytt.

Hur som helst, jag vet inte om det hjälper för dig. Men själv så försöker jag att vara fysiskt aktiv varje dag, jag rensar mitt huvud på så vis nämligen.

Ha det bäst!

2014-04-04 // 18:24:41

Ussch! Oftast är det ju så att man får skit på ställen där man gör bra ifrån sig och ofta mer än andra, dem blir väl avis på att personen klarar mer än andra?

Jo, i början funkade det helt okej, fick dock en biverkning så fick sluta med den. Lite pinsam biverkning :) haha

2014-04-04 // 18:32:59

jaha, det får jag kolla upp :)

hur kommer det sig att det började så tidigt för dig? får du någon behandling för det?

2014-04-04 // 18:49:56

Sv: Tack så mycket! :D Hade önskat att bottnarna blev något tjockare. Men sen är jag ju bagare/konditor så är väl lite arbetsskadad. d; Men tack så mycket ändå! :) Kram!

2014-04-04 // 23:02:41

Svar: Jag har svårt att förstå deras reaktion!

2014-04-05 // 09:38:25

Sv: Tack! Ja men verkligen! <3

JÄTTEBRA! Helt rätt!
Man måste ju alltid prioritera, även om man ibland måste välja bort bra/roliga saker också. Sådant är tråkigt, men vad gör man.
Och om det dessutom var ett projekt som bara gav dig skit så - Bort med det!

2014-04-05 // 10:12:38

Tråkigt när dom ställer in samma dag men tur du han se!! Håller hård tumme att din nya medicin är magisk;) Kram!!

2014-04-05 // 10:16:22

Styrkekram... Känner så väl igen mig i dina känslor... Har också sådanna känslostormar med ojämna mellanrum... Senast i torsdags då jag fyllde år och precis allt gick åt helvete både på jobbet och hemma.

2014-04-05 // 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback