Film med mig i!

Taggar: Brustet hjärta, Eliza Sica, Göran Sjögren, dokumentär, film, henrick rangsjö, kortfilm, långfilm, novellfilm, showreel, youtube,
Bloglovin
Hello!
 
Här kommer en showreel med mig,
alltså ihopsatta klipp ur en film jag spelat in.
 
Så det är inte hela filmen, men en del av mina bitar!
 
Skriv gärna vad ni tycker! =)
 
 


själva filmen är ju extremt B vad gäller produktion, alltså filmning/klippning och ljud (väldigt ojämna nivåer, bara använt kameramikrofonen etc) så att det känns som en risig dokumentär men ditt skådespel är riktigt bra! du känns väldigt naturlig och trovärdig, så det ska du ha beröm för =)

2014-04-30 // 07:43:08

Hej fina. det är Diana här. fd inteutanattfalla.blogg.se. det var ett tag sedan :) hur är det? hur går det med allt? KRAM / Diana

2014-04-30 // 08:08:10

Jag gillar verkligen ditt skådespel, fastnade vid filmen snabbt efter jag hade kollat ca 25 sekunder, där du & den andra kvinnan började snacka. :)

2014-04-30 // 08:25:33

Helt ärligt nu..

Det hörs så tydligt i svenska filmer när skådespelarna läser ur manus. Det blir ingen inlevelse, bara "jag säger en text, som jag har läst in, helt utan inlevelse".

MEN!
DU var helt klart den med mest inlevelse. Du var bäst, i gänget helt enkelt. Inget fjäsk nu. Jag är bara ärlig.
ALLA de andra behöver släppa "läsandet från manus".

2014-04-30 // 13:17:25

I övrig måste jag också tillägga att den känns lite B och ljudet var fruktansvärt dåligt på sina ställen, men det kanske inte är klart än.
:)

2014-04-30 // 13:19:01

Oh så svårt att veta vad man ska fråga när man läst din blogg så länge haha! Men det jag kan tycka du ska ta upp är ju lite om din bakgrund, när du fick din första kontakt med psyk, hur du upplevde det, då och nu.
Hur din barndom var.

Hur du kom på att du ville jobba inom skådespeleri.

Jag var aldrig på den arbetsplatsen, utan har bara handlat där själv och fick panik av det stället, så jag har ju inte testat att arbeta där, men mår man redan dåligt när man inte ens jobbar där så kommer det ju inte att funka. Men ett nytt är på gång!! :)

Hoppas filmningen går bra!! Kram

2014-04-30 // 20:16:17

Sv: Jag ska fundera kring detta om jag har någon fråga att ta upp under dokumentären. Jag kommer inte på någon sådär just nu :)

Tack för tipset ang. ögonbrynen. Ska tänka på det.
Alla tips är välkomna.
Jag hatar verkligen mina ögonbryn. De är ljusa och får ingen form. Ska nog låta dem vara ett tag, få växa till sig och sedan fixa den form som jag vill ha på dem.

Ja, du lät ganska naturlig. Du var den enda som gjorde det. Som ens kom i närheten.
Nej, det var det jag tänkte. Att den inte är färdig än.
:)

2014-05-01 // 09:04:23

Super duktig ! :)

2014-05-09 // 19:03:18

Du är duktig!

2014-05-19 // 09:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback