Film - arbetsmoral

Taggar: Eliza Sica, arbetsmoral, eriiza, film, filminspelning, filmning, frisk, förkyld, hostar, krasslig, nässjö, sjuk, skådespelare,
Bloglovin
God morgon!
 
Idag känner jag mig något bättre, gällande förkylningen.
Men jag vågar inte ta ut något i förskott.
 
Det har nämligen svängt från dag till dag i ett par
veckor nu.
Ena dagen är jag galet sjuk, känner mig febrig, hostar etc.
Och andra dagen känner jag knappt av några symptom.
 
Sedan börjar det om...
 
Film - Arbetsmoral
 
Eftersom jag känner mig så krasslig fram och tillbaka,
blir jag orolig.
Skall nämligen ha filmning nästa helg i Nässjö, och då kan jag inte
vara så sjuk som jag känner mig vissa dagar.
 
Lite går väl an, men inte så att jag bara snorar och har hostattacker.
 
MEN...
 
Insåg igår att om jag är något krasslig och känner mig
småsjuk, så var det lättare att ta fram tårar - och det är ju ett plus. ;D
 
Så jag jobbar oavsett hur jag känner mig.
Samma gäller min migrän, när den är som värst blir jag yr, tuppar av,
kräks kanske 13 ggr/dag, skakis, tål inte ljus, värme och ljud - helt ur balans!
 
Till och med vid sådana dagar har jag jobbat hela dagar.
 
Skitsamma..
 
Hur mår ni? =D
 
 


Jo tack! Jag mår så riktigt otroligt bra!
Mani <3
Det är det positiva med att vara Bipolär! :D

2014-04-05 // 11:17:15

Svar: Nångång lär de väl sej.

2014-04-05 // 13:51:52

Svar: Man kan ju alltid hoppas :D

2014-04-05 // 14:03:27

Hoppas du mår bättre snart.=)

2014-04-05 // 16:19:54

Håller med dig helt!! Tänkte bara att man kan ju tänka från olika vinklar om varför det hände! :)

Jadå, helt ärligt fick jag bröstmjölk, det är ju inte sådan man kan mata med, men du fattar ;) haha. Så fick ju avsluta med en gång. Var så konstigt för det killade typ i brösten o så råka jag trycka till o det kom, sen fortsatte det liksom :/

2014-04-05 // 16:38:39

Imponerande att du lyckas jobba med sådan migrän... hur? Var rädd om dig...

2014-04-05 // 18:08:10

Svar: För deras fortsatta karriärs skull får vi hoppas dem fattar nångång, men tycker inte du skall lägga energi på det mer.

2014-04-05 // 18:17:54

hehe låter ju fullständigt nice de där nooot =P

men tur du slapp att lr tog mod till dig o gå där ifrån <3

slapp du det =)

mjo hoppas de ger med sig!! de ska inget om o göra en extra koll om de försvann lr inte de va lite märkligt tyckte jag.. =/

kram <3

2014-04-05 // 20:56:17

Svar: Det är bra, det gör du rätt i. Bättre du lägger energi på annat som ger dig nånting!

Med mig är det fint. Är ju i stockholm just nu, åker hem idag visserligen men haft det trevligt här.. Har du blivit bättre från sjukan?

2014-04-06 // 10:13:20

men fy tusan vilken idiot som säger så!!!! hon kan uppenbarligen ingenting om ätstörningar!! blir så arg när de resonerar så, liksom att "du måste vara döende först, annars är du inte tillräckligt sjuk för att det ska vara värt att hjälpa dig". har du någon kontaktperson eller så nu? annars kanske du borde ge det en ny chans och hoppas på att du får träffa en vettig människa.

2014-04-06 // 12:41:00

japp o jag som då behöver hämta ut var tredje månad ungefär!!
för att kunna "leva"
de känns så där..
men de e ju tur att vi har nått som heter högkostnadskydd i sverige så de blir lite billigare efter en stund! =D

men nu istället är mitt frikort slut haha så nu kommer alla mina läkarbesök kosta istället baaah haha..

ja de hoppas jag med att han blir!
kram <3

2014-04-06 // 13:19:21

Sv. Jodå bara bra med mig. Lite mycket just nu bara. Själv då? Börjar förkylningen ge med sig.

2014-04-06 // 16:44:28

Sv: Precis, blir ju lika för dig då! :) Kramis!

2014-04-06 // 21:59:34

Sv: Så sant så! :)

2014-04-07 // 22:13:40

Sv: Så sant så! :)

2014-04-07 // 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback