Sjuk? Har inte tid!

Taggar: backa teater, blogg, eriiza, fribiljett, frisk, förhandsvisning, göteborg, igår idag för alltid, psykiskt sjuk, regissör, regn, sjuk, skådespelare, skövde, skövde film och teater, teater,
Bloglovin
Hej!
 
Har blivit förkyld/sjuk efter söndagens inspelning..
På korten i föregående inlägg var man ju inte så himla
påklädd, och vädret gav oss blåst och emellanåt lite regn.
 
Så sedan igår morse har man inte mått på topp,
men detta har vi inte tid med!
 
 Imorgon - Teater
 
Imorgon skall jag till Backa Teater.
Om ni bor i Göteborg, eller i närheten och är intresserade, så
kan ni bli medlemmar på deras HEMSIDA och få mejl när det finns
nyheter och liknande.
 
Jag fick ett mejl om morgondagen, så jag har fått en fribiljett
 för att se förhandsvisningen av "Blood on ice" och får
snacka med regissören, skådisarna, och alla inblandade!
 
Vad har ni för planer?
 
 www.picasion.com


Det är lite mkt just nu med tandläkarbesök med Arvid. arbetspröva hit o dit o längre vissa dagar o då hinner jag inte sova o e SUPER trött.. idag höll jag köra in i en stople o upp på trottoarkanten pga att jag va helt off i huvudet.. jävla tur de inte kom någon där o gick.. =/

hm låter inte så sunt o leva på de där du =P


2013-09-03 // 15:12:02

Sv: Well..jag tog bort animeringen till en bloggare, jag skickade länken till henne men hon svarade varken tillbaks eller visade upp videon på sin blogg. Jag antar att hon kanske inte gillade den!

Vi brukar kommentera varandras bloggar.

2013-09-03 // 18:02:53

Vad roligt med teater. Synd man inte bor i Göteborg, jag hade verkligen gillat den iden!

Svar: Ja, vi hade mycket att prata om också, hon åkte precis, var svårt att slita sig lite. Var lätt att prata med henne och vi hade mycket trevligt så det blir fler träffar.
Nu skall jag slappa framför datorn hela kvällen, packningen sköter jag imorgon förmiddag iomed att jag inte åker förrän runt två =)

2013-09-03 // 18:22:41

SV; Den första provade jag också när den precis kom ut och ja, ska jag också vara ärlig så finns det inte många färger att välja på, speciellt om man är väldigt ljus, men det funkar för mig på sommaren i alla fall, haha! :)

2013-09-03 // 18:44:33

Men det är ju kul att bli fullbokad ;)
Haha, gud du behöver inte be om ursäkt för det. Vi har pratat fram och tillbaka via bloggarna osv. Jo det var ju det. tog en paus på närmare 5 månader så atte det var ett tag sedan ;)

2013-09-03 // 20:01:01

Ibland lägger du ju ut bilder som rör sig på dig .. jag frågade en gång vad du använder för program för det och du berättade ... jag provade, men minns nu inte vad sidan hette. Förstår du vad jag menar? Isåfall, vda är det för adress dit?

2013-09-04 // 00:32:08

sv: Oj, tusen tack :)

2013-09-04 // 08:16:10

Svar: Gjorde det precis =)

2013-09-04 // 12:20:52

Lust med länkbyte? :)

2013-09-04 // 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback