Seriösa problem..

Taggar: alkohol, blogg, bok, borderline, den bleka skuggan, eriiza, göteborg, henrick rangsjö, medaljens baksida, nässjö, piller, psyk, ptsd, rakblad, stockholm, tablett, tabletter, veckans blogg, ätstörningar,
Bloglovin
Jag går under..
 
Jag vet inte vad det är med mig.
Känslan av att vilja återgå till rakblad och mina gamla ovanor
blir allt starkare - för var minut som går..
 
Men där kommer min arbetsmoral in.
 
Jag kan inte skära upp armarna, eller liknande,
då jag har mina skådespelar jobb, och inte kan
jag dyka upp där med färska sår..
 
Tack och lov för min logiska sida.
 
I november är det ett år sedan jag sist använde ett rakblad!
 
Dock kan jag dricka vissa dagar, och
medicinera mig med tabletter..
 
Hur mår ni själva? =)
 
På torsdag drar jag iväg till Nässjö för att träffa
författaren, och pastorn Henrick Rangsjö, sedan
på fredag åker vi till Stockholm, övernattar där
och skall fotografera för hans nästa bok - "Den bleka skuggan".
Uppföljare till "Medaljens baksida", det kommer att bli en hel serie.
 
Så jag kommer inte att skriva på ett par dagar.
Eventuellt om jag lånar en datorn, men inget jag lovar.
 
Var ju modell för hans förra bok, det hittar ni HÄR.
 
 


mer en bekräftelse på när de blir..
har bara fått de muntligt än så länge i telefon när de kan tänkas ske..
så ja man går ju här o undrar hela jävla tiden när de där pappret ska dyka upp =/


2013-09-17 // 14:50:58

ja minst sagt!! =(
HATAR o vänta!! =/
går runt o mår skit..
men jag börjar bli van nu... =/

2013-09-17 // 18:52:07

hoppas jag med på.. jag typ anfaller posten varje dag o roffar åt mig breven t oss för o få den så fort som möjligt så jag får se om de va besked om att lr inte..
men antar att de kanske kommer nästa vecka på sin höjd isf.. annars börjar jag ringa dit fråga va sjutton mitt papper är??

palla gå runt o va livrädd hela tiden jag vill veta!!!
om jag ska ligga där om tre veckor under massa lokalbedövning o knivar..

Hur är det med dig då?
kram <3

2013-09-17 // 19:08:55

Duktig du är som inte har skadat dig själv på så länge! hoppas verkligen att det blir ett år till <3 ett tips, ta en isbit och krama om den hårt när du verkligen får starka självskadetankar :( hoppas att du snart mår bättre, massa med styrke kramar från lilla mig!

2013-09-17 // 19:14:38

hade inte hunnit läsa igenom dina inlägg ligger efter med o läsa andras bloggar igen.. =/
men nu har jag läst igenom..

lider så med dig.
önskar jag kunde göra nått så jag slapp känna av min egen skit..

lättare o fokusera på andras en på sina egna har jag komme fram till..
nått jag kan göra för dig??
kram <3

2013-09-17 // 19:57:04

sant!
ska kolla in det så fort jag hinner! :)

2013-09-17 // 21:07:50

Starkt jobbat av dig som har varit utan så länge! Man kan inte bli fri från allt på en gång så var stolt över det stora steget du har gjort. :)

2013-09-17 // 21:20:02

Skönt när man kan tänka logiskt.

2013-09-17 // 21:52:00

Håller en tumme för dig! Hoppas FK är lite bussiga för en gångs skull och hjälper dig.

Jag mår bättre nu, fick avbryta fastan och äta lite och nu mår jag inte alls lika dåligt längre, så det är rätt nice (: Trist att höra att det är jobbigt för dig nu, men jag tycker du kämpar på bra. Det är ju grymt av dig! Det är bra att du kan lyssna på den "logiska" delen av dig som vet att det bara skulle skita sig mer om du skadade dig, kämpa på <3

2013-09-18 // 11:18:14

Jag vet hur det känns! Det tar tid att komma ifrån ett sådant beroende, har själv lyckats vara fri från sår i snart 3 år.
Jag kommer ihåg hur svårt allting var, hur lätt man blev sugen på att falla tillbaka igen.
Jag var ute och söp på krogarna varje dag i helgen och blandade ibland med sömnmediciner för att slippa beroendet som lockade.
- Men nu efter 3 år, ser jag det som det bästa valet någonsin!
Jag håller mina tummar för att du också ska komma dit.

Lycka till på filminspelningen och alla fotograferingar!

2013-09-20 // 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback