Jobb, sedan vin!

Taggar: Eliza Sica, Karolin Ardstedt, blogg, dop, eriiza, film, fredag, göteborg, helg, igår idag för alltid, kamera, kameraman, koreograf, koreografi, långfilm, lördag, musik, musikvideo, skådespelare, skövde, skövde film och teater, sticky fingers, tv, web,
Bloglovin
 Hallå!
 
Har inte skrivit, då jag åkte till Skövde (Skövde Film & Teater) för
att jobba, inte framför kameran, då jag varit klar med
min karaktär i över en månad - drygt.
Men bakom kameran, som antingen kameraman, eller/och koreograf. =)
 
 
Helgen
 
På fredag (som jag skrev i föregående inlägg), är det inspelning
här i Göteborg på Sticky Fingers.
Sedan lördag skall jag på dop!
 
Är ingen barn-person egentligen, MEN när det kommer till
kära Nattis barn - dem älskar jag, jag är inte ens rädd för dem! =D
 
 
(Uppenbarligen inte jag, men Karolin Ardstedt från filmen)
 
 
Imorgon utser jag en vinnare
 
Så klicka på bilden nedan för en sista chans att delta!
Kl 20:00 imorgon utses vinnaren!
 
 
 


Är filmen klar för att se?
Kull att kanske jobba som koreograf. Har jag alltid velat pröva!

2013-09-30 // 22:38:11

tack :) nej, vi har nog ganska olika stilar tror jag ;)

ah, kan förstå det. speciellt om man är van att alltid lägga skulden på sig själv, då blir det ju automatiskt att man tänker så. därför man måste öva in ett nytt tankemönster.

2013-09-30 // 23:19:15

Coolt jobb du har! :-)

2013-10-01 // 00:27:38

De e bra man ska prata om sådant annars mår man bara ännu dåligare om man stänger allt inom sig..

de har jag prövat.. ingen hitt =/

kram <3

2013-10-01 // 07:51:27

De e bra man ska prata om sådant annars mår man bara ännu dåligare om man stänger allt inom sig..

de har jag prövat.. ingen hitt =/

kram <3 (irriterande dator som tar i mitt kom i håg)

2013-10-01 // 07:52:06

Sv: Ja, det kändes ändå som smartast att skippa baletten igår, för kroppens skull.

Okej, men det är ju kul! Nej, jag har aldrig jobbat med film, varken framför eller bakom kameran. Det är brorsans grej :) Han var bland annat med och spelade in filmen Säg att du älskar mig och sen senaste Persbrant-filmen :)

2013-10-01 // 09:42:51

sv: Jag pluggar sjuksköterska

2013-10-01 // 12:03:01

svar: Så kul att du tycker det :)

jag vill gärna ha det tipset!! :D

2013-10-08 // 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback