Inspelning klar-ny hårfärg

Taggar: backstage, blogg, blått, eriiza, film, filmcafe, filmfestival, filminspelning, grönt, göteborg, hårfärg, igår idag för alltid, koreografi, korsetter, psyk, regissör, rött, skövde, tabletter, turkos, turkost,
Bloglovin
Hallå!
 
Kom hem inatt väldigt sent.
 
Igår blev jag klar med typ alla scener, har bara en scen kvar,
och två korta att ta om - som jag skall göra till helgen!!!
 
Här kommer bilder från gårdagen!
 
(Backstage)
 
 
 
Utöver detta:

Håller på att invänta svar från alla andra regissörer inför
filmerna jag spelar in under höst/vinter om jag får färga om
mitt hår.
Då blir det rött igen - så mycket enklare att underhålla än detta underbara turkosa.
 
Så jag hoppas på att det är OK för alla, så kan
jag ändra färgen nästa vecka!
 
För övrigt, så skall min karaktär i den här filmen som bilderna kommer ifrån
få en egen kortfilm, om vad som hände efter. ;D
 
Hur mår ni?
 
Vad har ni för er?
 
 


Härliga bilder! Jag har precis klickat hem ett par ugg från nelly.com...

mår väl rätt bra....ska käka tacos idag och har städat hemma...känns riktigt bra nu efteråt.

2013-09-02 // 14:27:23

När dina nya high heels från nelly har kommit kan du inte lägga up bild på dom på bloggen då? KRAM

2013-09-02 // 15:12:53

Du är så smal och har så fint hår. Vill vara lika vacker som du.

2013-09-02 // 16:30:52

åh okej, eller så var det jag som fatta fel...tur att det va i filmen & inte på riktigt!

Du har så coolt hår!

2013-09-02 // 18:01:35

Sv: Jag syftade på att du skrev att du inte mådde toppen, misstänkte att det var något sånt. ;P

Det är helt okej på mig, själv då? :)
krya!

2013-09-02 // 18:01:40

Amen den va ju elak =P haha..
nääh då ger jag den t syrran i julklapp istället då hon kör på blått i köket =D hehe..

va fan livnär du dig på om du inte är hemma o lagar mat?? =P
snabbmat?? =D

2013-09-02 // 18:12:39

mår så där förövrigt.. men de e en annan femma..

2013-09-02 // 18:13:13

Svar: Tack, det är fint med mig. Känner mig lite stressad bara trots att jag inte behöver det.
Imorgon åker min sambo på utbildning fram till lördag, jag skall träffa en vän jag aldrig träffat och på onsdag åker jag till falkenberg för att umgås med syrran för att sedan på fredag stå på marknad tillsammans med min mamma. Det är mycket som skall fixas med och ordnas och tas med inför fredagen och eftersom jag åker så pass tidigt hemifrån så blir det lite stressigt. Är inte van vid det :) Men jag mår jättebra för övrigt.

2013-09-02 // 18:24:56

Hej tjejen! Välkommen tillbaka till min blogg :)

Det är sådär med mig.. Har fått mycket problem med levern så är under sjukhusutredning nu. Går och väntar på besked om jag har en tumör i levern eller inte. Detta har påverkat mig väldigt mycket psykiskt så mår inte så bra just nu. Men jag är kvar på behandlingshemmet och får bra hjälp.

Hur är det med dig? :)

Stor kram och var rädd om dig!

2013-09-02 // 18:51:52

Ååh längtar till att se mer av ditt skådespel!

2013-09-02 // 20:25:07

Härliga bilder.=)

2013-09-02 // 21:48:44

jag mår bra, bättre än jag gjort på länge! :)
usch då :( vadå för filminspelning?

2013-09-03 // 01:36:11

Svar: Ja, precis! Hon har följt mig på bloggen länge utan att ge sig till känna men för några månader bröt hon den trenden och sen dess har vi mailat och smsat väldigt ofta och nu sa vi att det var på tiden att ses, bor ändå relativt nära varandra :)

Ja, det är jättebra att ha saker i almanackan att sysselsätta sig med, speciellt nu när min sambo är bortrest för då går tiden fortare och man tänker inte på att man saknar honom.. dessutom är det roligt att ha saker att göra eftersom jag allt som oftast inte har det på dagarna.

2013-09-03 // 07:57:26

Men HELVETE DÅ vad du är snygg människa :D

Verkar som om ni har a blast där backstage, ska bli spännande att se uppföljaren på din karaktär!

2013-09-05 // 09:51:29

nice! vad är det för film??

2013-09-05 // 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback