Hur jag mår & tänker..

Taggar: blogg, eriiza, filminspelning, jobba, psyk, rakblad, självmord, självskadebeteende, skära mig,
Bloglovin
Den sista tiden har det varit mycket filmsnack.
 

Så jag tänkte dela med mig utav mina tankar.
Det var ett tag sedan nu, inte för att jag dolt något
från er, utan för att jag försökt blocka mina tankar.
 
Är ingen arbetsnarkoman.
Men jag försöker begrava mig i arbete nu, orkar inte tänka
all skit som väntar - bostadslösheten.
Varje dag är en kamp, jag pallar knappt att gå upp på morgonen,
jag vill inte ens gå upp, vill att det skall bli kväll snarast
så att jag slipper tänka.
 
Mina tankar bara snurrar okontrollerat, och jag vill verkligen
skada mig själv.
Men jag måste tänka logiskt - inte fan kan jag dyka upp
på en filminspelning med uppskurna armar.
 
Fan, vad jag inte pallar med alla tankar på bostad,
nästa filmprojekt, planering, matmissbruket...
 
Hur mår ni?
 
 
 
Klicka nedan för att komma till inlägget:
 
 


Sv: Jag fick inte fram ett enda ord, och tillslut så dog jag av garv. Jag gick in på deras blogg, och såg ingen tumblr länk någonstans..värkar som dom antingen inte har en eller vill ha sin privat!

Men varken eller så värkar dom ju inte vara så populära. Jag loggade precis in på min tumblr, och det har kommit fler personer som har favoritmarkerat & rebloggat mina animerade gifs. Kan fatta då att man är avis!

2013-09-16 // 13:37:23

Sv: Härligt! Rött är ju superfint. :D

2013-09-16 // 13:46:12

sv: Okej, tack så mycket! Ska fixa det!! :)

2013-09-16 // 14:37:28

Sv: Ja precis. Får mest tanken på att alla bara "oh my god, hon är en punkare"...och så försöker dom vara så nära dom vågar! :)
Vad ska jag då göra: "oh kolla en person som vill vara nära mig" *håller sin arm över den personens nacke*. :P

2013-09-16 // 15:17:03

SV: det vet jag faktiskt inte. hon tyckte att jag verkade "borta" typ. nått sånt. så hon tyckte att jag skulle få träffa läkaren så fort som möjligt..

2013-09-16 // 15:58:19

SV: jo det blir väl bra att träffa han. jag vill bara inte bli inlåst (inlagd).. nej jag är inte det minsta smal längre :( har gått upp som fan.. du behöver inte vara orolig för mig eftersom jag är tjock. kram

2013-09-16 // 16:12:31

SV: jaa äntligen kom mitt brev hehe :) blev så glad! tro mig, jag har blivit synbart större! därför jag inte publicerar bilder på min kropp längre på bloggen. magen ser ut som i början på en graviditet och mellanrummet mellan låren är mindre. armarna är också större. bara så det är :(

2013-09-16 // 16:25:27

SV: jag önskar att det var mina ögon som ser fel. men tyvärr är det sanning. bara bita i det sura äpplet och börja banta igen.

2013-09-16 // 16:30:53

jag mår rent ut sagt förjä'vligt just nu. väntar bara på att kvällen kan komma så jag kan gå och lägga mig ner. jag orkar inte mer

2013-09-16 // 17:29:52

SV: mm det vet jag.. tack för att du bryr dig trots att jag är lite svår just nu. ditt tålamod att stötta mig! tack <3

2013-09-16 // 17:59:26

Har jag svårt o tro.. Händer inget mer en att jag e sur arg tål ingenting för jag har ont.. o ingen fattar.
men annars så är allting tipp topp =P

2013-09-16 // 18:08:42

Fina du, stay strong <3

2013-09-16 // 18:41:38

finns ju ingen som vill hjälpa.. =(

2013-09-16 // 18:44:56

kram <3

2013-09-16 // 18:52:31

Har svarat dig på min blogg, så du blir kanske lite förvirrad nu, jag blir orolig när min favorit bloggare med sitt underbara och crazy turkosa hår mår inte bra, och snälla försök inte att skära dig! *skickar mentalt styrke kramar till dig* hoppas verkligen, verkligen att du mår bättre, hoppas också att du får hjälp med detta!

2013-09-16 // 20:02:49

aha, då är jag med :)

oj, vet inte riktigt vad jag ska säga... men starkt av dig att kämpa på ändå! hoppas verkligen du hittar ny lägenhet.

2013-09-16 // 20:55:58

nej men precis, kan ju inte direkt säga att jag förstår hur det känns.. men jag förstår att det måste vara tufft!

2013-09-16 // 21:09:28

inte så direkt!!
en syster men vill inte belasta henne så mkt då hon just nu har de jobbigt på sitt håll.. =/

2013-09-16 // 21:32:24

Jag önskar så jag kunde hjälpa dig gällande bostad. Du är en sån kämpe så du har mer än rätt att få ett eget hem utan att behöva oroa dig för framtiden. Hade så gärna velat göra nåt, men det är svårt. Tänker på dig!

2013-09-17 // 00:04:36

Jobbig situation, hoppas det löser sig!

2013-09-17 // 07:11:14

Bra du har teatern.

2013-09-17 // 10:16:25

Jag känner igen mig så mycket i det du skriver. Men jag har inga inspelningar att gå på och ingen bostadslöshet som väntar (det är åtminstone skönt). Men jag har ändå samma tankar. Att gå upp är en kamp varje morgon. Jag orkar inte klä på mig, knappt ens om jag ska någonstans. Jag väntar hela tiden på kvällen och att få somna. Att vänta ut ännu en dag och försöka att inte självskada. En självskada nu skulle vara ett stort nederlag för min del. Och det som håller mig borta från det är... jag vet inte riktigt. Men än så länge lyckas jag. och jag hoppas att du lyckas med det också <3

Sv: jag lovar att berätta om jag får för mig att lägga upp något som jag ritat, i bloggen :)

2013-09-17 // 12:49:17

Det har vi absolut inte orkat med o lägga energi på att lära känna folket osv för att de ska funka bäst för Arvid!!
så vi kämpar på ensamma!! Svärmor ska iaf komma ner den vecka då jag eventuellt ska opereras nu.. om jag nu kan få de där jävla pappret någon gång så jag kan få de bekräftat på att det blir av.. =/

2013-09-17 // 12:50:06

Söta du, jag blir så ledsen när jag läser att du mår dåligt. Men tillåt dig att känna så ibland. Man måste få må dåligt för att kunna må bra. Låter kanske hårt, men jag tror du förstår mig. Men kämpa vidare! Försök att inte skada dig och prata ut med någon. Har du någon terapeut?

2013-09-18 // 16:26:57

Nja, har väl inga sådana tankar direkt. Jag har väl inte heller några "kända" mentala/psykiska sjukdomar vad jag vet heller (Jag tar inga piller osv).

Jag har dock lidit utav sömn svårigheter en längre tid nu...Dock så hoppas jag verkligen att du kommer att övervinna dina svårigheter och problem asap! =)

2013-09-25 // 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback