Blog Your Heart Out-Award

Taggar: blogg, bloggtips, eriiza, film, filminspelning, psyk, psykiatri, stil,
Bloglovin
Jag har fått ett Blog Your Heart Out Award av fina Josefine!
 
När man får ett Blog Your Heart Out Award ska man svara på fem frågor,
samt ge utmärkelsen till fem andra bloggar som har under 100 följare.
(eller några trevliga personer med bra bloggar, blir lättare så;P)
Glöm inte bort att berätta för personerna eftersom det annars inte är säkert att de ser utmärkelsen.
 

1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga?

Jag började blogga för att öka medvetandet hos andra
om Sveriges Psykiatri.
Hur den har gått utför, och vilka felen är, och hur vi patienter
får lida för deras inkompetens.

Dock har bloggen utvecklats genom åren, och det är
mycket nu med mina filmjobb, och hur det går med
allt resande runt om i Sverige.

 

2. Hur valde du ämne att blogga om?

Som sagt, så var ju inte ämnet så svårt att hitta,
helt enkelt skriva om min vardag, med mina demoner,
självskadebeteendet, och även ljuspunkterna
som kan dyka upp.

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?

Hm, det var svårt, jag berättar ju om allting, och
räds inte för att besvara vilken fråga som helst..
Men... Min skosamling är nu uppe i 70 par? =P

 

4. Vilka tre ord beskriver din stil?

* Egen
* Blandad
* Orädd


5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar?

Då är det jobb som gäller, och att planera nästa filmning.
Annars gillar jag att kolla på komediserier och "Criminal Minds".
Och min stora kärlek - Skräckfilm! <3

För övrigt gäller det att vila upp mig inför nästa projekt!


Jag vill ge Blog Your Heart Out Award till:

* Robin
* Celine
* Sandra Piik
* Miss Underground
* Hanami



Grattis till awarden. Jag är verkligen sämst på att göra sådan där...

2013-09-14 // 20:14:32

Grattis fina! criminal minds, älskar den serien ;) har du sett supernatural? den är owwoosoomme!

2013-09-14 // 20:49:35

haha jag har med sjukt mycket skor. Kanske 80 par eller så. Materiell lycka <3 ;)

2013-09-15 // 09:50:10

Du gör så fina inlägg :)

2013-09-15 // 15:53:07

sv: Ja jag såg det på ditt cv, var faktiskt inne och kikade på ditt när du nämnde mitt! såg att du varit med i andra avenyn, roligt! :)
tack så mycket för det tipset, det ska jag tänka på! :)
bilder som i olika vinklar, ljus och sånt eller?:)

2013-09-15 // 19:11:31

sv: aa jag såg det!! :) tack så mycket för tipset!

2013-09-15 // 20:04:58

cool sminkning :D

2013-09-16 // 19:19:33

Grattis till din Blog Your Heart Out-Award!
...och kul att du gav min dotter utmärkelsen.

2013-09-18 // 18:33:49

ramlade in på din blogg av en slump.. har läst en del inlägg och ville bara tillägga att du är sjukt vacker och att du verkar vara riktigt stark.. you go girl! :)

2013-09-19 // 15:59:27

Tack så jättemycket för nomineringen, det betyder jättemycket. Jag har precis uppdaterat min blogg, men jag kommer ta tag i frågorna inom närmsta dagarna då det hänt lite mycket nu senaste dagarna. Men TACK! Och sluta aldrig vara så öppen och ärlig i din blogg.

2013-09-20 // 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback