Vinnaren - Veckans Blogg!

Taggar: ann-ki, autogoy, blogg, bloggare, bloggtips, borderline, eriiza, malin, mizca, psyk, robin, veckans blogg, vinnare,
Bloglovin
Och här är vinnaren:

Robin!
 
En underbar tjej, bor på behandlingshem, diagnotiserad med Borderline.
Otroligt kreativ, grym på smink, vacker som få!
 
Hon förtjänar att vinna!
 
(Klicka på bilden för att komma till flickans blogg)
Och de andra som tävlade, klicka på bilden för att komma till deras blogg:

  
   
      
 
 
Håll utkik till nästa omgång! =)
 


Grattis till Robin!
Hon förtjänar verkligen att bli "Veckans Bloggare".

2013-10-01 // 21:29:21

Helt rätt vinnare :) Men du, hur går det med lägenhetssituatioen? Eller har jag missat något inlägg om det nu...? (Skäms isåfall, läser din blogg nästan varje dag.)

Ja, det är inte roligt när jag "försvinner" sådär, och jag blir rädd för mig själv då jag inte har någon kontroll över mig själv överhuvudtaget då och aldrig minns något.

Men... vi är överlevare, jag överlever.

Kramar!

2013-10-02 // 15:53:05

Åhhhh, vad roligt att jag vann! Tack finis :D

2013-10-02 // 18:38:36

Grattis till henne.=) Hoppas du har en bra vecka.

2013-10-02 // 19:30:13

Vi vann nästan i alla fall! :) he he, men härligt att få synas ändå!

2013-10-03 // 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback