VIDEOBLOGG-PANIK

Taggar:
Bloglovin
Var skall jag ta vägen..?
 
Har slut på vägar..
 
 
 


Kära lilla vän, har tidigare aldrig lämnat en kommentar men kände att jag var tvungen att göra det nu. Finns det något jag kan hjälpa dig med? Många stora styrkekramar!

2013-10-31 // 06:42:01

Hej!
Du, jag tror kanske inte att du vill detta men jag kommer erbjuda iallafall.
Om det verkligen är åt helvetet och du inte kommer hitta något annat, så kom hit så försöker vi fixa något!
Vill verkligen hjälpa dig men förstår om du inte vill pågrund av avståndet men tänk gärna över det!

Ha det bra, hör av dig om du vill!
*vet att jag inte skrivit så mycket och det är dåligt men nu fixar vi detta*

2013-10-31 // 07:21:34

Eriiza, först och främst - du är bland dom vackraste människorna jag någonsin har sett och du ser aldrig vidrig ut.

Och jag hoppas av hela mitt hjärta att du tar dig ur det här och att du kan få hjälp med lägenhet osv osv.

Jag mår bättre, men inte bra, Jag hade en väldigt turbulent helg.

Massa kramar till dig. Och du behöver aldrig be om ursäkt för sent svar. Aldrig.

2013-10-31 // 08:41:30

Fina du. Jag hoppas så innerligt
att det vänder för dig och att det blir bättre.
Det är tufft ofta.
Stå ut och vänd dig till de personer
som betyder något och som får dig att må bättre.
Vi är många här som bryr oss.
Även om vi också är många som mår dåligt.
Skickar styrkekramar! <3

2013-10-31 // 09:26:12

du kommer att klara det här!! kämpa på, du e så sjukt stark! men jag tror att du måste berätta precis vad som e problemet så kan vi läsare försöka hjälpa dig. tillsammans e man starkare!

2013-10-31 // 10:09:41

Jag blir så ledsen av att se dig må såhär dåligt, det gör så ont. Du förtjänar så jävla mycket bättre fina du! Du förtjänar verkligen bäst!! Önskar så att jag bara kunde springa hem till dig och ge dig en stor kram och torka dina tårar. Jag mår själv lika jävla dåligt, men att se andra må såhär dåligt är något utav det värsta som finns. Jag vill bara att du ska få vara glad, att du ska få må bra. Massa styrkekramar på dig fina du! Hoppas innerligt att det löser sig inom en snar framtid <3

2013-10-31 // 10:34:49

kraaaaaaaam

2013-10-31 // 12:27:18

Är det pengar till bostaden som är problemet, eller är det själva bostaden det är svårt att få tag på?..

2013-10-31 // 13:58:39

Underbara fina lilla du.. önskar så att jag hade bott närmare.. då hade du fått ett rum här o bott i så länge så jag kunde ta hand om dig..

Vet de hjälper inte ett skit o skriva så här nu.. men vill ändå att du ska veta att hade jag bott i göteborg hade jag komme o hämtat dig på stutts.

tycker så jävla synd om dig...

hoppas verkligen att de går o finna en lösning väldigt snart på detta..

massa tröst kramar.. <3 (håller om så länge som du behöver kram<3

2013-10-31 // 15:40:11

SV: fan vad detta videoinlägg gjorde ont att se =( jag önskar så innerligt att jag kunde göra något för att hjälpa dig på något sätt. om det finns något sätt.. det kan vara hur litet som helst så gör jag det. du är så fin och du förtjänar att må bra. jag känner mig så maktlös.. men ta hand om dig <3 jag finns här! använd mig gärna! styrkekramar <3

2013-10-31 // 19:25:10

Stora kramar, blev riktigt ledsen själv när jag tittade på videon & hur du mår nu. :( <3

2013-11-01 // 09:42:06

Sv: Det är lugnt. Aha okej.

Kämpa på gumman! <3

2013-11-02 // 13:46:10

Hej!

Nu var det mycket längesedan jag skrev här och nästan lika längesedan som jag var inne på din blogg. Det har tyvärr bara blivit så.

Detta inlägg berörde mig, det gör många av dina inlägg, men detta lite extra. Det är tråkigt att du har det så tungt just nu, att du har problem på så många områden i ditt liv. Jag hoppas och tror på en ljusning, på bättre dagar och på styrka. Du kan. Tro ingenting annat! Och du är vacker, på riktigt.

Ta hand om dig!

2013-11-03 // 13:00:27

Blev riktigt ledsen av att se dig må så här dåligt och önskar jag kunde fixa så att du hade en bostad men tyvärr har jag inga kontakter och jag vet att detta inte hjälper dig för att jag skriver detta. Men ville ändå få det sagt.
Kom och tänka på en sak hon som har lägenheten skulle inte hon kunna låta dig bo kvar tills Januari så du får lite längre tid? Kanske typ att ni delade lägenheten tills Januari om det nu är så att hon ska flytta tillbaka till den?!
Det är verkligen tråkigt allt detta och att det är på mer än ett plan som allt är skit. Men jag tror på dig och hoppas verkligen verkligen att du ska hitta något. Kanske finns något kollektiv du skulle kunna bo i ett tag?
Många styrkekramar till dig fina och du behöver inte be om ursäkt och du är inte alls äcklig eller något. Jag tycker att du är vacker.
Puss och kram på dig!

2013-11-03 // 15:42:57

Du är vacker! Va stark! :) kram

2013-11-04 // 21:01:14

Men gumman då fy du kan inte ha de lätt. :( Jag vill bara skicka massa styrkekramar till dig. Och även om vi inte känner varandra så jättebra så finns jag alltid där om du vill prata med någon utomstående. Jag finns, Kramar om!!

2014-01-18 // 22:40:18

Hej igen glömde skriva från vem ^^ Kram på dig!!

2014-01-18 // 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback