Trött på så mycket nu...

Taggar: alkohol, alkoholmissbruk, anorexi, borderline, brand lägenhet, bulimi, eriiza, göteborg, hemlös, imovane, lägenhet, missbruk, panik, piller, ptst, quetapin, seroquel, stesolid, stilnoct, tabletter, theralen, zolpidem, zopiclone, ätsstörningar,
Bloglovin
Hej...
 
Är så trött på mycket nu.
Orkar i stort sett inget alls.
Jag kommer konstigt nog upp ur sängen, men det
är i stort sett det enda.
 
Lägenhetssituationen
 
Jag vet inte vad som händer där.
Är riktigt förvirrad, och därför orkar jag ännu mindre..
 
Det jag skrev om igår
 
Vill inte skriva vad som hänt.
Mår ganska dåligt över det i alla fall.
Något jag gjorde som inte var mitt smartaste drag, och
jag blir trött på mig själv varje gång jag upprepar mitt beteende.
 
Hur svårt kan det vara att tänka!?
 
 


Va har du gjort, va har hänt? om du inte vill svara på bloggen så skicka ett mail KRAM

2013-10-29 // 17:09:12

Sv: Usch, det låter riktigt hemskt.
Psykoser är inte att leka med. Och när de bara kommer "sådär" också :(
Får du en psykos så får vi ju hoppas att det finns någon i närheten som kan ta hand om dig sålänge.
Antingen tills att det släpper eller som kan köra dig till psyk.

Det är ingen fara att du inte har svarat.
Jag vet precis hur det är att inte orka... Och det är okej.

2013-10-29 // 18:10:37

sv: hehe det e lungt kmr inte heller ihåg :P
allt bra med dig idag då? :)

2013-10-29 // 19:54:45

Vad har du gjort, fina? Har du skadat dig eller något? Du kan ju mejla om du inte vill svara öppet, kram!

2013-10-29 // 23:48:31

ingen fara!

hoppas verkligen saker och ting löser sig för dig, att det börjar lätta upp sig snart!

2013-10-29 // 23:58:31

Det är lugnt, är mest glad att höra från dig igen; har varit lite orolig över dig.

Det är verkligen trist att höra att du inte mår bra, vad det än är som har hänt så hoppas jag att det reder ut sig. Tyvärr är det ju fruktansvärt lätt att klampa på i samma gamla mönster och göra det man alltid har gjort trots att man vet att det inte är bra för en. Det går av bara farten, typ.

Krya på dig <3

2013-10-30 // 09:40:18

Styrkekramar<3

2013-10-30 // 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback