Stress... Kaos...

Taggar: Eliza Sica, F100, backa teater, bok, borderline, bostadslös, bröllopsfotografen, den bleka skuggan, eriiza, f-kassan, film, filminspelning, försäkringskassan, göteborg, hell house, henrick rangsjö, ips, jobba, kjell wilhemsen, kontaktperson, lägenhet, läkare, läkarsamtal, läkarutlåtande, medaljens baksida, modell, musikvideo, our untold story, psyk, psykiatri, ptsd, semper fi-serie, skådespelare, skövde, skövde film och teater, stesolid, ätstörningar,
Bloglovin
Hej hej!
 
Ikväll utses vinnaren kl. 20:00
Passa på - klicka på bilden under.
 
 
 
Stressen & Kaoset

Är trött nu..
Vet inte hur jag skall hantera allting.
 
* Sjukskrivning - läkarsamtal

Läkaren har träffat mig två korta gånger.
Har ingen kontaktperson längre, så han kan inte intyga att
jag mår dåligt, eller hur min vardag ser ut.
Likt förbannat måste jag på läkarsamtal för att få ett läkarutlåtande
som jag måste skicka till F-Kassan.
 
Hur skall läkaren kunna göra en korrekt bedömning???
 
* Bostaden

Vet fortfarande inte hur jag skall göra där.
Söker bostäder, men har inte fått ett enda erbjudande under
ett år, förutom de två gånger jag höll på att bli lurad på pengar.
Skall träffa socialen den 18:de, för att snacka om mitt
"handikapp" i egenskap av psyket, för att se om jag kan bli
erbjuden en F100-lägenhet.
Ser dock mörkt ut...
 
* Jobb
 
Är jätteglad för alla roller jag fått, och skall göra
innan årets slut, men att ha så mycket i privatlivet att
tänka på, gör att stressen är enorm.
 
Så jag fokuserar fullt ut på mina roller och filmer, för
att lägga min energi där, och slippa fundera på all skit
i vardagen.
 
Hur mår ni?
 
Lite bilder från inspelningar:
 
 
 
 


Hoppas att det löser sig med allt! <3

2013-10-01 // 14:21:38

Sv: Ja, fast jag är mest likgiltig mot min viktnedgång, vet inte vad jag ska känna. Men samtidigt vill jag INTE gå upp!
Haha ne, som sagt var så är film brorsans grej, det är inget för mig :)

Åh jag förstår din stress, hoppas allting löser sig på nåt sätt <3

2013-10-01 // 16:07:12

Sv: Inte så mycket, har haft pojkvännen här och typ glott på tv. :P
Du då?

2013-10-01 // 16:26:35

Tyvärr så felar systemet här i Sverige och ibland (ofta) är det så mycket motsägelser så man blir helt knäpp på skiten. Jag håller verkligen med dig!

Tråkigt att du mår så dåligt och as tråkigt med boendet. Hade varit lugnare och bättre för dig att du lyckas få något så du slipper att tänka på det och fokusera på dina andra problem och ditt skådespeleri. Du har mycket som det är.

Jag vet inte riktigt hur du ska göra och känns så kasst att bara säga kämpa vidare och sök sök sök. Men det är äckligt svårt att få lägenhet nu för tiden. Men jag önskar dig all lycka.

Kram!

2013-10-01 // 20:09:49

Vad är F100 lägenhet för något? KRAM

2013-10-04 // 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback