Julklappstips, teknik, leksaker m.m!

Taggar:
Bloglovin
Firar själv inte jul, men om man nu skall
köpa saker till folk, så skall det ju vara praktiskt,
snyggt, och såklart billigt!
 
http://prylgrossen.se/
 
 De har fina julbelysningar (länk), sådana som jag personligen
använder året om, inte nödvändigtvis under själva julen!
Här är några exempel:
 
 
För övrigt, till er små SMS och telefonbesatta,
kanske det är dags att införskaffa sig ett mobilskal,
eller ett mobilsmycke till dig själv, eller till en polare?
Här har de flera snygga exempel, som passar till stora som små,
kvinnor som män - mobiltillbehör (länk):
 
 
 
Så som ni kan se har de många snygga skal,
söta mobiltillbehör, även olika skydd för dina telefon,
här är några söta och snygga OCH praktiska skydd till din telefon:
 
 
Det till höger är till och med ett sportarmband till din
telefon, så du kan springa, utan att oroa dig för att det
din telefon skall ramla ut på vägen, samtidigt som
du kan lyssna på din favoritmusik.
 
Eller varför inte lyssna på min favoritmusik?
T.ex Nine Inch Nails, System of a down, Nickelback, The Cure & Depeche mode? ;D
 
 
Så lycka till i ditt julshoppande, eller bara shoppande för sakens skull! =D
 
 
 


Ingen fara! Med mig är det ganska upp och ner, men jag klarar mig. Förstår på inläggen att du inte mår så bra just nu, hoppas du snart mår bättre!!

2013-10-30 // 16:18:12

Det är lugnt!! har själv inte varit så aktiv på o kommenterat då de har varit lite mkt runt omkring för min del med..

men hoppas de lugnar ner sig snart =D

hoppas allt e bra med dig??
kram <3

2013-10-30 // 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback