Jobbar trots allt

Taggar: Eliza Sica, Inzi, blogg, bloggare, bloggträff, brand lägenhet, eriiza, jobba, kontrakt, presentera, skövde, skövde film och teater, skövde filmfestival,
Bloglovin
Hej!
 
Fick ett erbjudande att vara med och
presentera filmer i Skövdes Filmfestival.
 
Så imorgon är min första dag! =)
 
 Skall nämligen också presentera en del filmer mellan 5/11 - 15/11
Så detta skall bli spännande!
 
Har haft det lite upp och ned, som ni säkert förstår.
Träffade Inzi för ett par dagar sedan, om ni inte
visste det, så har hon första hand kontraktet till lägenheten jag bor i.
 
Så att träffa denna underbara människa var fantastiskt, har
inte träffat henne tidigare, trots att jag hyrt av henne i snart ett år. ;)
 
Hur mår ni?
 
Vad har ni gjort?
 
 


Sv: nej åkte aldrig den fotade bara den hehe :P

2013-10-12 // 13:51:18

vad fin du är!

2013-10-12 // 19:33:49

sv: tack för tipset :)

2013-10-12 // 20:20:00

VAd kul!!

Fina du!!

2013-10-12 // 21:13:08

sv: nope :P

2013-10-12 // 21:54:56

Vilken vacker människa på en vacker bild =)
Jag vull kalla det konst-igt

2013-10-13 // 03:50:31

Ja, det kändes bra att få ur sig hur diagnoserna påverkar just mig.

Kul att få presentera filmer och att få träffa Inzi. Följer hennes blogg också.

Kram

2013-10-13 // 09:06:50

Härligt med ett livstecken;) Kul med filmfestival!! Grattis till det jobbet!! Vad sa hon (Inzi) ?? Fin söndag önskar jag dej, själv ska jag jobba!

2013-10-13 // 09:29:28

hoppas verkligen att det lättar för dig snart!!

2013-10-13 // 18:17:25

Fan va kul, hoppas det kommer gå bra! :D

2013-10-14 // 16:16:23

Hur går de med lägenhets letandet? har de löst sig? <3

Jo jag hoppas de läker som de ska denna gång. en så länge verkar de lungt.
men istället har jag drage på mig en bröstmuskel inflamation på vänster sida. tur de inte va höger där min icd sitter.. =P
men fan så trött jag blir haha allt är det nått.

kortison i två veckor nu då.. o antibiotika fram t lördag. =P
hoppas de e något bättre med dig. .<3

kram <3

2013-10-14 // 19:52:15

Klippet kom ej fram

2013-10-16 // 00:30:32

Spännande, har det gått bra?

2013-10-17 // 21:04:53

Jag skulle svara på den senaste kommentaren från dig på ditt senaste inlägg och angående det du skrev, men jag kunde inte se kommentarsfältet så jag svarar istället här:

Alltså, jag har aldrig hört talas om något som illusion inom psykiatrin. Jag har haft en del problem med hallucinationer. Fastän jag inte alltid varit i någon psykos. Av egna erfarenheter så vet jag att man kan bli mer sårbar för att få just hallucinationer, om man har en stressig situation, som du har med tanke på problemet med att hitta ett boende. Så det är inte alls konstigt att du får hallucinationer! Ärligt talat så fattar jag inte ens vad den läkaren snackade om. Jag har också varit i en psykos. Att vara i psykos och ha hallucinationer skiljer sig som så att om man har en psykos är att man tror att människor är ute efter en, låg impuls kontroll, kraftigt självskadebeetende, overklighetskänslor m.m.

Jag har gjort seriebilden via en app på facebook om heter Bitstrips. Vej ej om du använder Facebook men om du vill testa så är länken dit detta: https://apps.facebook.com/bitstrips/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts

Angående din fråga om skammen, så är just den känslan jag har kring kärlek en inlärd känsla, jag har som liten fått höra att kärlek är något som är skamfullt, så det är nog därför jag har de känslorna.

2013-10-18 // 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback