Audition!

Taggar:
Bloglovin
Hej!

Haft fullt upp, därför har inga inlägg kommit upp, förlåt..

Men idag skall jag åka till Arboga för en audution!
Har redan spelat in en film tidigare med dem i somras; Om ni minns? =)

I alla fall, har två filmer till med dem.
Och nu skall jag på en audition för ytterligare en - magdans!

Nej, dansformen är inget jag behärskar, så vi får se.
De letade inte efter proffs, så jag kanske har en chans...?
Är tillbaka i Göteborg imorgon.

Hur mår ni? Vad har ni haft för er?
Och vad är helgens plan?





Hoppas att det går bra! kram <3

2013-10-19 // 19:11:22

Lycka till gumman! <3

2013-10-21 // 20:14:20

Hoppas att din audition gick bra! =)

2013-10-22 // 09:09:27

Hej!

Ville bara säga att jag har skrivit inlägg på min blogg, som handlar delvis om dig och det som du vloggade om tidigare angående psykoser och illusioner. Jag hoppas att det är okej. Om det inte är det så tar jag självklart bort inläggen ögonblickligen.

Kram!

2013-10-26 // 14:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback