Oj då

Taggar: blogg, bok, bokomslag, bokserie, böcker, eriiza, exemplar, film, fotografering, lansera, omslag, psyk, tryck,
Bloglovin
Tjohej!
 
Sade senast att det handlade om ett bokomslag, hade visst missuppfattat,
det skall tas bilder för att "promota" boken.
 
Men om den går bra, så lanseras fler böcker, och då finns det en stor
chans att ni ser delvis mig på bokomslag! ;D
 
När boken är färdigtryckt (slutet av månaden) kan ni säga till
om ni vill ha ett exemplar, och jag kan kolla vad en bok kommer att
kosta etc. och ni kan hjälpa till att få ut den i affärer - kommer att berätta hur!
 
Skall naturligtvis förklara vad den handlar om också,
eller rättare sagt - vad serien av böckerna handlar om!
 
Och om det går tillräckligt bra för böckerna (vilket jag verkligen tror att det gör),
så finns det chans till film....
 
Hur mår ni idag?
 
Själv skall jag strax till PSYK.
 


Men så roligt!! Håller tumme för film=)) Hoppas besöket på psyk går bra och du får en underbar dag efter!!

2013-05-08 // 11:18:25

Sv; Låter awesome! Har lite olika musiksmak hehe :) Kanske tar och lägger upp min spotify lista någon gång men måste orka göra en ny lista som är lite mer uppdaterad..

Jag la till dig på bloglovin precis :)

2013-05-08 // 11:20:01

hur å vad å var man ska klistra in kod i sin blogg för att få som du - avatar bild när nån kommenterar
vor snällt om du kunde hjälpa mig

2013-05-08 // 12:51:48

Har du en bra kontakt på psyk nu? Vart går du?

2013-05-08 // 14:20:42

Jag mår inte så bra men ska iaf få vid behovsmedicin oxarscand

2013-05-08 // 16:15:00

Sv; Jo det är väl helt okej förutom att jag har sömnsvårigheter just nu så är sjuuuukt trött.. Men det beror väl på att det börjar bli sommar.. Det är ljusare ute, fåglarna kvittrar, det är äckligt varmt med täcket men för kallt utan osv..

Hur är det med dig själv då? :)

2013-05-08 // 17:15:31

kan du inte göra en video å förklara? Pleeease :$

2013-05-08 // 17:37:30

Idag är det bara pissväder regnar som fan....

2013-05-08 // 17:49:13

men åhh tack :D hoppas bara jag är smart å fattar.
hoppas jag inte är dum haha

2013-05-08 // 18:07:09

hehe anledningen till att de INTE funkar på mig är för att jag är allergisk mot UV-strålningen i solen.. så kvittar vad jag har på mig vad jag skyddar mig med osv jag får utslag ändå o ser ut som en prickig korv trotts att jag inte visar nått "naket" av huden så får jag utslag på hela kroppen. något frustrerande men men =P

Hoppas du förstod bätre nu haha!!
=D

haha jaha där ser man =D

2013-05-08 // 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback