Novell - Kapitel 3

Taggar: blogg, eriiza, hon som kallades, leslie, namn, novell, poeter.se, väska depression ångest brand lägenhet lågor väska,
Bloglovin
Novellen har nu namn, "Hon som kallades Leslie"
 
Här är kapitel 3 (klickbar länk)
De två första kapitlen finns också där 


Hell yeah

2013-05-10 // 19:58:24

Hehe ja samma här. Jag förstår att det är svårt för andra att förstå en när man är sjuk eller har svårigheter men man har ändå blivit behandlad som någon alien.
Ja, eller hur! Men de bästa människorna bor alltid så långt bort. Så är det jämt :P

2013-05-10 // 20:15:32

Det tar sig! Tredje kapitlet gör mig nyfiken på fortsättningen!

2013-05-10 // 21:37:41

haha men jösses ja du ibland undrar jag mig om de bara är jag o några få till som verkar "normala" i den här jävla världen!!

alla andra tycks tro att allting går ut på o hacka så mkt som möjligt på andra för o må bättre själva när dom i grund o botten verkar må skit hela högen som håller på, på de där sättet!!!

TRAGISKT säger jag bara..

Men jag är på din sida. stå på dig <3

2013-05-10 // 21:39:24

SV: Åh, tack! Kul att du gillar den :D

Jo det kan nog vara en jätte bra idé, att tipsa om hur och var man kan söka hjälp. Som du säger så kanske de inte vet sånt. Om du vill får du jätte gärna hjälpa mig med ett sånt inlägg :)

2013-05-10 // 21:57:50

Sv: Jo vi är medlemmar på deviantart. Vi heter GeMinaArts där :)

2013-05-10 // 22:54:30

Ska tillägga att vi dock inte är så aktiva där :P

2013-05-10 // 22:56:37

Det är lugnt, förstår att du haft fullt upp på senare tid. Det är otroligt bra med mig, för första gången på så många, många år njuter jag av livet. Jag går visserligen igenom sorgen efter min väns självmord, men jag hanterar det väldigt bra ändå, trots att det gör ont. Haha, jag hade heller ingen aning om att jag hade sånahär målar-talanger =) Det började i slutet av min slutenvårdsvistelse, jag var så uttåkad och började måla och då uppräckte jag att jag fan har talang ;P

2013-05-11 // 11:01:12

Hinner inte läsa nu, men ska!! Fina designer du gjort=))

2013-05-11 // 11:10:01

Det är en bra story och man blir verkligen sugen på att höra hur det kommer gå men språket är inget vidare. Man har t ex inte utropstecken i en novell, man skriver inte "mer om det senare" och man blandar inte tempus hela tiden så som du har gjort. Först berättar du i "dåtid" och sen "nutid" om vartannat, testa att läsa en bok någon gång så ska du få se att man inte skriver så :) Sen skulle det inte skada med lite längre meningar heller. Det är faktiskt lite lågstadienivå på språket, som att du inte har gått i skolan. Lite konstruktiv kritik bara! Keep writing! /Della

2013-05-12 // 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback