Kommentar - svar igen...

Taggar:
Bloglovin
Ni såg ju mitt förra inlägg, killen skrev igen:
 
 
Vad är det jag inte står för?
Var har jag skrivit att jag inte står för detta?
 
Om jag hade skämts eller liknande, så hade jag väl knappast lagt
upp videon på min blogg, och skrivit hur roligt jag tyckte att det var!?
 
Jag ställer inte upp på "vad som helst" så som du uttrycker det, men uppenbarligen
är den här "Adam" inte heller en skådespelare, har man TUR så får man en roll, oavsett
typ av roll, bara etablerade skådespelare kan välja och vraka, tacka nej hur de än vill.
 
Folk som jag, måste passa på om någon är intresserad!
Och JAG SJÄLV ansöker efter roller/karaktärer.
 
Så kan vi lägga ned det här nu?
 
"Adam" vet visst inte vad han pratar om, och jag har viktigare saker än detta att engagera mig i.
 
Tack och hej!


Ja precis! Som du sa att "folk som du" måste passa på att få jobb såhär i skådespelar-kretsen! Det är så det är.
Sen kan jag förstå att tex. Brad Pitt inte väljer vad som helst. Osvosv.
Han måste förstå mer hur det går till inom kultur och skådespelar jobb.
Min mor tex är kulturarbetare konstnär/sångare/skådespelare. Och hon har varit med i massor med löjliga reklamer osv men man måste börja någonstans/göra något är att komma fram!
Hoppas Adam förstår nu :)

2013-05-09 // 16:17:19

Du Adam skaffa ett liv istället för att störa andras!

2013-05-09 // 17:42:02

Haha men gud hur orkar man? Klart du tar vad du kan få men bara på dina egna villkor liksom, om du inte vill ha en roll så tar du inte den?

Svar; Jo har du läst det där om långtidsarbetslösa nu i Arbetsförmedlingen? Om lönebidrag och allt sånt tjaffs.. Klart somfan ett företag inte anställer om de bara kan ta in praktikanter som knappt kostar de något.. Så det går till nu i Sverige tyvärr.. :( Vilket innebär att man knappt kan få ett riktigt jobb och har man det vågar man inte säga upp sig..

Men men.. vad ska man göra? Samhället är skit men kunde vara värre trots allt om man ser på resten av världen (speciellt U-länderna)..

2013-05-09 // 23:28:23

Nej jag förstår. Du har inga problem med att vara med i vilken skitvideo som helst till vilken skitlåt som helst med någon vidrig douchebag som lallar runt i en onepiece och gör bort sig. Jag vill dock verkligen poängtera att jag tycker att du gjorde ett bra jobb och att du är duktig, det menar jag verkligen. Det var bara låten och videon som jag tycker var otroligt pinsam och motbjudande, så jag undrade om du inte hade något problem med det och om du står för det. Men du har rätt, skitsamma, vi släpper det här nu!

2013-05-10 // 06:58:49

sv. försök att bara strunta i honom..

åg nu att han hade kommenterat det här inlägget med, han tycker du är duktig. men HAN gillar inte musiken.
Alla gillar olika musik, att han hänger upp sig så mycket på att du var med i en video där han inte gillar musiken.. vad spelar det liksom för roll?
Jag lyssnar oftast på rock osv, men jag tyckte ändå låten var bra.

Herregud, vad folk hänger upp sig på konstiga saker ibland..... :/

Ta hand om dig!

2013-05-10 // 09:32:06

Jag vetifan vad Adam vill ha sagt egentligen, men kanske är det mest så att HAN känner att HAN inte vill representera den musikstil vars video du varit med i?

Hur som helst, jag diggade musikvideon. Skitkul för dig =)

2013-05-11 // 11:00:30

Som du skrev så får man ju ta det man blir erbjuden, och har man kul med att det man gör så är det väl viktigast. Sedan förstår jag inte varför det blir en sån stor grej över en musikvideo, det är ju inte direkt att du är med i någon "vi älskar nazister" video, utan en komisk video utan något kränkande alls. Förstår inte alls vad problemet är och vad som upprör. Du fick ett jobb, tackade ja och hade kul och videon blev ju lyckad :)

2013-05-14 // 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback