Sexparty, varor från London & 2 auditions

Taggar: audition, biroll, blogg, bröllopsfotografen, dildo, emma, eriiza, everythingfor5pounds, film, huvudroll, klackar, korsetter, lena, london, ringer, röd lack, sexleksaker, sexparty, skor, teesme, väska depression ångest brand lägenhet lågor väska, zebra,
Bloglovin
Och här kommer bilder på det som skett över helgen - och lite ord. ;D
 
Var på en fest med några tjejer, och vi hade bokat in en annan
som kom med korsetter, sexleksaker och dylikt.
(Beställde hem lite stuff ;) )
 
Här är lite av det som fanns.
 
 
 
Min vän Emma, som jag känt sedan vi var 10-11 år och hennes syster Lena.
 
 
Och här är det jag fick hem idag från London.
Butiken jag beställer ifrån heter "Everything for 5 pounds"
KLICKA HÄR för att komma till den.
 
Allt i den kostar 5 pund, skor, kläder, accessoarer, allt!!!
två par LÄCKRA skor och en bag, kostade mig bara 15 pund (149kr) plus porto (158kr)
Även om portot blir större p.g.a skornas vikt, så är det ett JÄVLA KAP!!!!
 
Och så fick jag hem den här vackra ringen från TeesMe genom Tradera för 49kr inkl. frakt.
 
 

Auditions:
 
I fredags kollade jag min mail, såg att jag blivit inbjuden till en audition för en kortfilm i Arboga.
Så jag åker på fredag!
 
Och igår kollade jag mailen igen, utifall att audition ställs in och flyttas till en annan dag.
Så såg jag att jag FÅTT EN TILL AUDITION, fast den här gången i Falkenberg
för en långfilm.
 
De båda handlar om huvudroller eller biroller.
 
Ni som inte läst min blogg så länge, vet kanske inte att jag sysslat med liknande innan,
här är ett t.ex inlägg om filmen "Bröllopsfotografen" jag var statist i.
 


Lycka till med dina auditions =)
Och sen tänkte jag kolla med dig om du skulle vilja göra en video där du berättar om dina tatuering och kanske piercingar.
Alltså, visa upp de och berätta och lite sådär?
Känn dig inte tvingad men är ju en liten tatueringsnörd så alltid kul att höra om och se andras tataueringar =)

Ha det så bra!

2013-02-05 // 16:28:45

sv: Vad roligt att du är med igen!
Lycka till med dina auditions! Hoppas det går jättebra!

Kramar Amanda!

2013-02-05 // 16:31:37

mm de tragiskt.. Va inne hos läkaren igår.. o sa att jag mådde skit pga förkylningen o han säger att de e virus.. mhm kan jag få nått för hostan?? nope man får inget när de e virus. nähä men amen tack då jag ligger la sömnlös så länge då..
idag ringer de från hjärtavdelningen i jönköping o säger att min operation ev inte blir av pga att jag e dunderförkyld.


Sen går de några timmar o så ringer de igen o säger att jag ska infinna mig på torsdag klockan nio iaf så ska de ta lite prover på mig o så får vi se om den blir av lr inte.

em jaha??? finns risk för att jag blir hemskickad men jag hoppas inte på de.. Hpn förstod mig ju att jag ville få de här gjort så håller på tummarna att jag blivit friskare till dess.. =D

Men Vården i sverigen ha alltid varit kass på just psyk..forskade i de där nu när jag läste t undersköterska.. Att man får verkligen ligga i o STRIDA lr se t o ha någon som kan strida åt en om man inte har orken att bråka med dom sj.

Hoppas verkligen du hittar orken så de blir någon ordning på att t slut..

kram <3

2013-02-05 // 16:55:41

tyvärr så hjälper inte sådan medicin på mig har testat innan när jag haft sådan här irriterande hosta..
får upp massa slem osv.
men ja de e la bara o bita ihop antar jag.. =/

Amen de e ju bra att du har focus på lite annat iaf =D

2013-02-05 // 17:02:14

Nejmen falkenberg! Så trevligt! :D Jag bor där i trakten :3 Kan du berätta mer om den sen när det är dags?

2013-02-05 // 17:02:30

sv: ja eller hur!!! Blir så irriterad på det!

jag skar mig och va tvungen att sy, men tackade först nej till att prata med psyk men sen när jag gick fick jag sån ångest att jag kanppt kunde stå upp, men åkte hem i alla fall.

Jag mår inte så bra

2013-02-05 // 18:10:19

Lycka till med dina auditions:)

2013-02-05 // 18:17:40

Verkar som om det händer en del spännande hos dig även om det tyvärr står stilla på andra plan...

2013-02-05 // 18:22:13

Åh så jävla snygga skor! :D

Sv: Ne, jag fattar inte heller. Det är inget tips men konstigt nog så bryr dom sig helt plötsligt väldigt mycket om man försöker ta livet av sig. Då fick jag helt plötsligt hjälp och fick börja DBT-behandling. Men jag säger INTE att du ska göra det, det ska inte gå så långt! <3

2013-02-05 // 18:40:08

Men gud vad kul att vara med i massa film :) Håller tummarna för dig :D

SV.Det verkar ju inte bättre, faktiskt. Det är ju väldigt tragiskt att det funkar såhär inom vården :/

Haha jag förstår hur du menar. Mina piercingar är det ju som tur är inget fel på, haha :) Nej alltså min tatuerare bor hemma i Sundsvall, men jag är för tillfället på besök nere i Skåne :) Så så fort jag kommer hem ska jag dit en sväng :)

2013-02-05 // 19:43:04

Snygg ring!

2013-02-05 // 20:25:13

Åh haha fan va kul med såntdär "sex" party :D
Inte ofta man hör om sånt faktiskt :P

Svar: Jo ibland verkar det som att man skulle behöva komma in död till akuten för att dom ens skulle märka av en :S
Många behandlas ju väldigt fel, jag har vart med om dem som är gravida, har små barn, äldre personer som inte ens får hjälp i tid, helt sinnesjukt ju!

Och du ska ju inte bli nekad dina mediciner och hjälp/stöd från sjukvården och psyk, spec inte när du vart utan hjälp i 5 månader!!
Kö listorna dom har finns garanterat inte, det är säkert något som dom bara säger så dom kan fortsätta sitta på sina feta arslen och slopa i kaffe och fikabröd!

Hoppas du får hjälp snart !!
Kram!

2013-02-05 // 20:25:22

Skitsnygga skor! Och vad roligt att du blivit erbjuden att gå på audition! Får hålla tummarna för dig :)

2013-02-05 // 21:05:22

Mitt pryda jag blir generad av sånthär! :)

Hoppas du får rollerna! Det är jättespännade ju!

Jag såg din kommentar på min blogg och har svarat! Tack. Jag läste här på din blogg om tvång för inte så längesen. Skrev precis om det själv och önskar lite respons ev någon som vet hur det känns...

kram.

2013-02-05 // 22:39:39

Mitt pryda jag blir generad av sånthär! :)

Hoppas du får rollerna! Det är jättespännade ju!

Jag såg din kommentar på min blogg och har svarat! Tack. Jag läste här på din blogg om tvång för inte så längesen. Skrev precis om det själv och önskar lite respons ev någon som vet hur det känns...

kram.

2013-02-05 // 22:39:39

Det går ju inte att vänta med sådant. Jag vet inte hur det är i Göteborg just, men jag tror att Stockholm är snabbare på det där med att ta in folk. Dock är det krångligt här om man ska byta kommun osv..
Tack för tipset förresten om butiken för 5 pounds! Ska kollas upp (;

2013-02-05 // 22:47:13

Låter som att du har haft en bra helg, hoppas du blir nöjd av det du beställde :) Har själv varit på sådant party :)

Nja mår väl millimeter bättre. Sovit bort hela dagen, men nu sitter jag hos en vän så känns lite bättre :)

Kram

2013-02-05 // 23:03:18

SV: Jag får kolla upp dem :) Tack för tipset :D

Ja, det är riktigt skönt. Hade nog aldrig klarat mig om jag inte känt mig bekväm med min tatuerare. Ska bli spännande att se vad han kommit fram till, han håller ju på att rita upp hela grejen nu :)

2013-02-06 // 01:02:36

Haha, jag köpte ngt som hette butterfly, kommer inte ihåg.. Men inget för mig :)

Vad beställde du då? :)

Jo ibland räcker sällskap, men man kan ju inte vara med ngn 24/7 :(

2013-02-06 // 01:03:36

Vad fina zebraskorna var!

2013-02-06 // 01:54:55

Gud vad roligt.. Avundas dig :')

2013-02-06 // 02:34:02

Men fan vad kul! Angående den lilla kostnaderna, leksakerna SKORNA och främst filmerna! HEJA!
Fick ett erbjudande att vara med i en film förra året men tackade nej, inte min grej riktigt ;P Skulle typ spela seriös och grejer, är sällan seriös irl.

Jag mår rätt OK, stressad och panisk inför allt det nya. Ska börja på en yrkeshögskola för tv-spel. Min dröm, men jag är rädd för att misslyckas så igår gick jag hela dagen i panik och kunde typ inte sluta gråta, hah. Visste inte arr kommentarerna försvann ibland :O
Hur mår du? =)

2013-02-06 // 06:32:45

Ja, det är dumt att dem bara släpper dig sådär och ignorerar dig. Det tycker jag är väldigt dåligt. Åh, jag hoppas verkligen på det bättre för dig ):

Ja, det var mycket som inte var min stil, men jag hittade några saker som jag nog ska ta och försöka köpa mig hem! (:

2013-02-06 // 08:43:26

Ok :-)
HGoppas du får en bra dag, själv är jag hemma och vabbar

2013-02-06 // 10:08:25

Sv: Jap med! <3

Ja, det gäller samma med mig och inläggningar, har tappat räkning.

2013-02-06 // 10:20:06

Ska hålla utkik efter dig då jag ser den filmen haha:)

2013-02-06 // 10:45:36

Lycka till med dina auditions.=)

2013-02-06 // 11:14:23

Jättesnygga skor & ringen med! Vad roligt att du ska vara med i två auditions. Grattis! Riktigt kul :D Glad för din skull!

2013-02-06 // 11:44:39

Fin blogg :)

2013-02-06 // 14:58:49

sv: ja ibland känne jag så,framförallt på kvällarna

2013-02-06 // 17:57:28

Gud vilka underbara skor! Och sååå billiga! :o Vet inte om jag ska våga klicka in där, kommer ju att handla slut på pengarna. Haha ^^,

SV: Ja jag fastnade verkligen för den låten, och himla fin text har den ju! :)
Åh tack ^^,

2013-02-06 // 21:00:28

Gud va roligt gumman :) GRATTIS får man säga. Lite roligt som händer i allt kaos. Kramar

2013-02-08 // 11:39:01

sv; ingen fara alls! Hur är det med dig?

2013-02-08 // 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback