Ett helvete..?

Taggar: eliza sica, eriiza, film, filminspelning, mentalt, piller, psyk, scener, skövde, våldtäckt,
Bloglovin
Hallå!
 
Det har hänt lite saker.
Vill inte prata om en av de sakerna, har inte mental ork med det.
 
Men för övrigt så förbereder jag mig inför nästa
inspelning, som är på söndag, kommer att bli sjukt mycket scener som vi skall
hinna med, hoppas bara alla kan skärpa sig
och vi slipper onödiga omtagningar.
 
Om allt går bra, så blir vi klara med filmen i Skövde under söndag kväll. =)

Hur har ni det? =D
 
 


Svar: Har förstått att det vart lite si och så med dig, men du skriver när du orkar helt enkelt. Måendet går ju före att skriva och lämna kommentarer. Förstår dig!
Hoppas det är bättre med dig nu och att du orkar ta tag i filmandet.

Jo, lite småfynd blev det nog men vi sålde mer =)

2013-08-30 // 15:04:25

Svar: Det är ju bra att du kan göra så! Men märker ingen att du mår dåligt alls?

Ja, att få in lite slantar är alltid roligt. Har alltid gillat att sälja saker. Just nu tillverkar jag ju godisautomater, fågelbord och askfat som jag säljer. Det är roligt.

2013-08-30 // 16:06:28

Det är lugnt!! =)
Har sj inte varit så aktiv på sistånde då allt har rasat ytterligare en gång. då fan bara mina "anhöriga" sprider negativ energi o jävlas åt alla håll..
men men e la bara o gilla läget lr nått..


haha kan tänka mig det att de va skoj o springa runt där =D

2013-08-30 // 16:15:23

Svar: Det är jättebra att du lyckas med det.

Hehe.. Ja, jag måste, annars blir jag knäpp av att bara gå hemma =)

2013-08-30 // 16:56:06

Sv: Tack! :D
Hoppas att du mår bättre snart. Som föregående har sagt: Måendet kommer före kommentarer! :)

2013-08-30 // 17:10:34

Hoppas allt går kanonbra på söndag och förresten vilket fint foto på dig!

2013-08-30 // 17:33:33

okej!!
ja de va rätt fast det heter GRYTLAPP!! =)
give me your adress hehe så ska jag skicka den till dig ^^ om du vill ha den =D

Du kan även prata av dig med mig om du vill.. på en mailadress istället om du känner för det.. jag lyssnar gärna.. <3 <3

2013-08-30 // 20:04:32

haha, jag minns inte heller XD

2013-08-30 // 21:59:43

Bilderna på Kyra jag menade. Men vad händer? Slå mig en signal någon dag när du har tid. ♥

2013-08-31 // 16:13:08

Åh det är min kommentar ovan trodde jag var inloggad. ...

2013-08-31 // 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback