Kvällen planerad

Taggar:
Bloglovin
Igår fick jag ta till andra metoder för att somna.
Något jag inte gjort på över 2 år, men ibland måste
man göra saker man sagt till sig själv att man inte
skulle göra för att somna.

Ni som har sömnproblem som jag, förstår att ibland gör
man det mesta för ett par timmars sömn,

även om det skulle ge ångest dagen efter.

Ikväll blir det ett par öl, delvis för sömnen, delvis för att det är gott.
"Cheap thrills" heter ölen, billig och faktiskt god.

Vad hittar ni på ikväll?


eriiza foto öl cheap thrills ångest sömnproblem borderline droger rakblad seroquel theralen blogg


Oh yes, vet precis hur desperat man blir efter några timmars sömn när man inte kunnat sova på länge. Har också tagit till dåliga metoder när jag haft dåliga perioder.



Sv: Ja ibland gör man saker som man egentligen lovat sig själv att sluta med, såsom att flöddra tex. Men vi 'är inte mer än människor, så vi gör inte "rätt" val alla gånger.



Kram.

2011-11-11 // 19:43:35

sv Det är himlarns kul, jag ska piffa upp mig imorgon och göra det igen :)



Jag sitter bara vid datorn ikväll. Inga planer :)

2011-11-11 // 20:35:47

Uh, jobbigt att inte kunna somna :-(

2011-11-11 // 21:08:10

jag är så tacksam att jag aldrig har problem med sömnen, något jag förstått att många i "vår" situation har... ps. du är snygg!

2011-11-11 // 21:30:00

Lyssnar egentligen inte så mycket på "sån" musik. Oftast hårdare men på senaste tiden har det blivit annat :P



Haha, har inte läst så många inlägg men menar att jag tycker att designen på bloggen är cool och du verkar ha en skön attityd :)

2011-11-11 // 21:42:45

Sv: Det känns så kalorifyllt trots att det knappt ens mättar lite, känns väldigt mäktigt i konsistensen också. Jag vet att det finns lightversioner men jag är så jävla kräsen att jag inte kan försöka äta det heller. :<

2011-11-11 // 21:47:37

Nej alltså jag gick inte till läkaren för det... men det har blivit bättre nu på senaste tiden... som tur är, för orkar inte ha det också.

Egentligen ska du inte göra det men förstår ju också att man inte orkar hålla på efter ett tag när de inte gör något åt det.

2011-11-11 // 22:03:42

Tycker den är god den ölen. Priset spelar inte så stor roll bara den är god =)



Att inte kunna sova ordentligt är ett helvete och tillslut gör man nästan vad som helst för att sova då inga sömnpiller ens hjälper.

Men jag blir orolig vad du tog till?

Kram



2011-11-11 // 22:06:12

Sv: Jag önskar att jag också skulle ha kunnat bli mätt på det, haha. Synd att jag inte gillar vanilj så mycket heller för de smakerna som jag gillar är just de som är onyttigast. Alpro soya gick bra förut men hjärnspöken är ju hjärnspöken. 65 kcal per 100 gram är ju inte mycket men det känns ändå som att det är mycket mer när man väl äter det, ens logik är ju åt helvete.

2011-11-11 // 22:30:17

Trevligt med ett par öl. Här blir det vin ikväll.



Sv. Ja paket är alltid roligt.=)

2011-11-11 // 22:33:53

Hoppas att du kan sova ordentligt i natt!!

2011-11-11 // 22:34:56

Hej , ny läsare här.

jag tycker din blogg verkar spännande och underhållande. Har inte läst allt men av det jag läst så...

Jag har en vanlig blogg som jag skriver om vardagen. (eller hur jag vill hur min vardag ser ut) skriver bara om dom bra sakerna som händer.

Din blogg är så ärlig. Vill kunna stå upp för vem jag är , hur jag igentligen är och vilka problem jag har. Jo jag är avundsjuk på dig för att du kan stå upp för hur du är - vem du är. Men jag är inte en sån som skriver dumma saker när jag är avis.

Jag har adhd, är sugen på att blogga om det - kanske anonymt. bara för att lätta på tankarna. För ibland känns det som att jag spricker. Och killen orkar inte höra mig babbla om allt hela jävla tiden. Vad tycker du? ÄR det nån idé att starta en anonym blogg om adhd? kommer jag må bättre då? Jag skäms arslet av mig av att jag har adhd så vill inte visa vem jag är. fett pinsam tjej jag ääär! :@ hatar mig själv! du kan ju svara om du vill på hotmail. Ha det så bra, lägger till dig på bloglovin nu för dig vill jag följa :)

2011-11-11 // 22:39:56

Ja det är såklart inte bra att röka på, lika lite som det inte är bra att jag tuggat concerta och blir hög nästan varje kväll :/ Men jag förstår till fullo. Själv har jag hällt i mig shitloads med benso eller theralen ibland för att kunna sova.



Haha, ja den sprutan kändes kan jag meddela :P I kväll är jag bara hemma hos päronen och softar. Vad gör du?

2011-11-11 // 22:48:18

SV: Jag förstår absolut varför du gjorde det.



Hur är läget nu i läsande stund?

2011-11-11 // 23:06:50

Ja, och alla drar upp det som att det är det största som har hänt/kommer hända världen, haha!



Jo tack.. tycker jag med :P haha

Hotar? menar du till läkaren eller vadå? Nu är jag lite efter här :P

2011-11-11 // 23:11:32

sv Ja, och det är skönt att veta :3

2011-11-11 // 23:46:41

Sv: Vi hoppas det! :)

2011-11-12 // 00:06:11

Sv; Tackar ^^

2011-11-12 // 09:04:28

Sv: Skönt att du också har hjälpen för att kunna sova :)



Hoppas att det blir bättre nästa gång på dbt-gruppen.

Som det faktiskt finns såna som vi, som verkligen vill komma någonstans.



På boendet där jag är var det riktigt stökigt ett tag, synd att en person håller på så mycket så det sabbar för andra.

Kan väll själv inte påstå att jag förr alltid har varit välartad.

Men det som räknas är väll hur man är nu ...

2011-11-12 // 09:47:24

Hur blev det i går, någon utgång eller? Isåfall, hade du kul? Hehe, när vårat gäng festade som mest var det alltid någon som var pank så vi turades om att betala för varandra ;)s

2011-11-12 // 12:58:21

SV: Ja, det är nice :P Och passar bra såhär på hösten tycker jag ;)

2011-11-12 // 13:39:13

Sv: Kul att du gillade mitt inlägg, jag försöker vara så nyttig som möjligt. Kanske kan du inspireras lite av mig då :D

2011-11-12 // 13:49:48

Ja H&M's saker är riktigt bra. En av mina favoriter är H&M's deodoranter! Håller svettlukt borta och har egna smarriga, gosiga dofter. :)

2011-11-12 // 14:10:35

Ja det är underbart gott ! :D



Haha du är mittimellan du :D Men det får man vara.

Okej men skönt att komma ut och får lite frisk luft :)



Ser att du gjort skugga bakom texten i rubriken, de var kanon snyggt ! :D

Hoppas det är bra idag ?

2011-11-12 // 15:38:07

svar: åh tack vad gullig du är :)

2011-11-12 // 16:21:29

Känner igen mig i det. Har gjort allt från att sniffa diverse flyktiga vätskor till att spy upp maten och dricka vin. Ja, t.o.m. "knarkat dygnet rätt". D.v.s. tagit fett mycket censur för att orka vara vaken en hela natt och därmed kunna somna i vanlig tid kvällen efter, och förhoppningsvis komma upp i normal tid nästa dag. Alltså, normal tid för mig är då mellan 10-12. Har lite ovanlig dygnsrytm, kan absolut inte somna före midnatt såvida jag inte tar sömnpiller- men ofta vaknar jag då ett par timmar senare och kan inte somna om förrän min vanliga somna-tid, vilket är någon gång mellan 01-03. (Att jag sitter uppe nu är bara p.g.a. dålig disciplin.) Men ja, jag har mer "vanliga" sömnproblem också, d.v.s. att jag ibland inte kan somna på mina vanliga tider heller för att jag har så mycket i skallen. Det enda som hjälper på är droger i alla dess former... numera bara lagliga sådana, d.v.s. alkohol eller sömnpiller som jag har på recept.

2011-11-15 // 03:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback