Idolbilder

Taggar:
Bloglovin
Kom på en sak, det är ju så himla
många bloggare som ha läsare som
gör Idolbilder
för dem.

VAR ÄR MINA IDOLBILDER !?

Haha, ne, men varför får de massa fina teckningar ?
Och de flesta av dem har inte ens smått
intressanta
bloggar...


(Och nej, jag vill inte se 110% snyggare ut på min bild än i verkligheten)

Hm... Här har jag fått mig en funderare...







Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-18 // 20:18:30

Okej va kul att du minns mig :)



Nää, morsan och hennes gubbe skulle dit för han skulle köpa tobak och så så då slet jag med mig en kompis :P



Jag tror jag slutade för jag inte kände någon motivation och så. Jag mår inte bättre eller så nu men jag har gått i DBT i ett pr nu så jag känner att jag kan hantera det bättre.



Btw, jag skulle gärna måla av dig men jag kan inte måla om det så gällde mitt liv :P

2011-02-18 // 21:11:55

Okej va kul att du minns mig :)



Nää, morsan och hennes gubbe skulle dit för han skulle köpa tobak och så så då slet jag med mig en kompis :P



Jag tror jag slutade för jag inte kände någon motivation och så. Jag mår inte bättre eller så nu men jag har gått i DBT i ett pr nu så jag känner att jag kan hantera det bättre.



Btw, jag skulle gärna måla av dig men jag kan inte måla om det så gällde mitt liv :P

2011-02-18 // 21:12:40

Sv: Jag hoppas att du får den hjälp du förtjänar, du ska inte kollapsa innan du får hjälp. Det är nog rätt okej, har lite mycket humörsvängningar bara. Hur är det själv?

2011-02-18 // 22:42:46

sv: hahah fan va underbart! Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

2011-02-19 // 03:10:46

Hej och godmorgon!



Jag tänkte att du kanske var det medtanke på ditt ångestmoment men ville inte fråga...



2011-02-19 // 11:07:08

svar:

awh taack :D <3

2011-02-19 // 12:20:15

- vad spännande! det är roligt med lite annorlunda fotouppgifter :)

2011-02-19 // 12:40:10

åh tack vad snäll du är ! :D

2011-02-19 // 15:12:34

Tack för Idéen :D :D hihi (A)

2011-02-21 // 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback