Eriiza flippar ur lite

Taggar:
Bloglovin
GAAAH !

Som ni kanske minns ansökte jag om Aktivitetsersättning från Försäkringskassan i september.
Först om halvtid, då fick jag skicka ett LUH (läkarutlåtande om hälsotillstånd).
Sedan ansökte jag om heltid, vilket
innebar att jag var tvungen att skicka ett nytt LUH.
Sedan tappade de bort detta.
Så jag fick skicka ett ytterligare.

IDAG - får ett brev från F-Kassan;

"Försäkrningskassan har fått din ansökan om aktivitetsersättning.
För att behandla din ansökan måste du lämna ett läkarutlåtande"

VA !?!?!?!?

Har redan skickat in tre stycken !!!



Sedan står det att om jag har frågor, ring din handläggare.
Jag ringer, och vill fråga vad in i helvete de håller på med.
HON JOBBAR INTE ! KAN INTE ENS LÄMNA ETT MEDDELANDE !!!!!!


ÄR TRÖTT !!!





hur krånglar dem då da?

2011-02-08 // 14:37:25

Inte för att det är ngt fel på det röda, men damn va snygg du är i blont hår! :P

Och, kul att du är tillbaka, btw! =)



Sv: haha, tack, vad rar du är! ;D

2011-02-08 // 14:45:09

ser knappt vad de står , bara en massa utryck typ :S :P

2011-02-08 // 14:52:10

Fan vad drygt!



Svar: Tack så mycket :)

2011-02-08 // 15:38:58

Fsk är till för att jävlas, har helt inkompitenta handläggare och är hjärndöda. Man kan tro att man är med i blåsningen varje gång man är i kontakt med dem, tyvärr är så inte fallet :P



oK jag anmäler min blogg också !

2011-02-08 // 15:51:38

sv: nej, varmt och mysigt sken :)



men kan du inte bara ringa nån random på försäkringskassan då? när jag var sjuk i somras så ringde jag bara växeln och sa vad som var fel å då sa dom att det var min handläggares jobb att sköta (visste då inte att jag hade en egen) men då frågade jag bara om min handläggare fanns på sitt jobb (vilket den inte gjorde) så då fick hon jag pratade med gott göra min handläggares jobb istället! ptja, testa går ju iaf!

2011-02-08 // 16:00:08

Hoppas det löser sig med F-kassan!



Anmäler till veckans blogg dessutom!!!!

2011-02-08 // 19:58:39

S.v Surt att va pank! Du fantisera om godiset tills du får pengar. =)

2011-02-12 // 20:07:04

Jag är med

2011-02-13 // 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback