Ångest & en fråga till er

Taggar:
Bloglovin
Mår illa, har ont i magen och mild migrän - hittills !
Kan verkligen inte sova, igår tog det 5-6 timmar
att somna, och vaknade flera gånger när jag
väl hade lyckats...

Ganska tröttsamt, då ingen av mina
lugnande har någon effekt inför natten, eller
överhuvudtaget...
Insomningen verkar inte heller.

Inte konstigt att jag har mörka ringar
under ögonen
och ser lagom zombie ut.

Hur sov ni inatt?


Jag vet att mina inlägg är tråkiga.

Är det något särskilt ni vill

läsa om här?


Och glöm inte mitt forum för psykiskt sjuka,
dess anhöriga och andra intresserade !

(Klicka på bilden)


Kan du inte berätta om dina sjukdomar? Hur du fick dem osv? Eller det kanske är privat?

vilka 2hand affärer du går till?

sen vet jag inte mera men det var nog det ha en bra dag

2011-08-26 // 13:51:39

Det skulle vara riktigt häftigt faktiskt :)

Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig med!

Alltid kul att läsa om en syster.. (inom psykiatrin)



Kram

Michaela Veritas

2011-08-26 // 14:20:44

fan va grym blogg!

2011-08-26 // 14:51:59

Tycker faktiskt dina inlägg är ganska intressanta, att läsa om hur du mår, hur du sover osv.

2011-08-26 // 15:10:41

Jag sov för en gångs skull ganska bra inatt. Har inte problem med att somna (som du) men jag drömmer de mest fasansfulla mardrömmarna :s

2011-08-26 // 15:25:19

Riktigt kaxig bild!

Hoppas du får en grymt bra fredag

2011-08-26 // 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback