Akutintaget och dagens intryck

Taggar:
Bloglovin
Jag hamnade alltså på kirurgen, de
trodde att jag brutit eller krossat mina
ben i fötterna och knän, eftersom jag
landade på fötterna och antagligen
mitt knä också.
Har alltså stukat båda fötterna.


Men som väntat fanns det inte mycket
inre skador.
De röntgade mig och jag fick åka hem.

Det tog ett tag tills jag förstod att jag INTE
låg på psyk
- som för det mesta.

IDAG..

Mår inte särkilt bra, mycket humörsvängningar
och irritation på allt och inget.
Har pendlat från glad, trött, överaktiv,
ledsen, förbannad, uttråkad etc. etc.


Just nu känns det som att jag kommer få
en riktigt jobbig natt.
Har rensat min garderob, och skall kolla
över vad som kanske skulle kunna
vara Tradera-material.

Är trött på att behöva klämma i mig
massor av SSRI-preparat (antidep.)
utan att det gör en direkt skillnad, om någon.

GLÖM NU INTE ATT ANMÄLA DIG SENAST FREDAG...



sv Tack tack ^_^ Det är ju egentligen 2, men whatev.

2011-04-27 // 19:53:52

jag vill anmäla mig till veckans blogg ^

2011-04-27 // 21:01:47

Det är väl det som är det värsta med antidepp, får man inte rätt så ger de ingen effekt alls. Om du inte tycker att dem hjälper borde du kanske få byta? Jag har kommit fram till att ssri inte hjälper mig det minsta, de jag tar nu (som fungerar) påverkar noradrenalin och dopamin-halten.

2011-04-27 // 22:56:56

Jag har aldrig anmält mig till veckans blogg eller så.. vet inte hur man gör. Kan du berätta? :) Jag vill gärna anmäla mig!

2011-04-28 // 05:18:57

Vad skönt att du inte bröt någonting.



Jag är gärna med i veckans blogg.



Ha en härlig dag!

2011-04-28 // 09:10:24

Hej hej,

jag är med och tävlar i Veckans Blogg.

Kram

2011-04-28 // 10:18:59

Snygg du e på bilen där :)

2011-04-28 // 11:53:14

Tur i oturen att du inte hade krossat benen iaf.. Men fyfan alltså... =/ Tror du att du någonsin kommer kunna vara utan mediciner?



Och btw... du är så jävla gorgeous! =)

2011-04-28 // 16:46:33

Hej! Vill du vinna ett paket med läckra produkter från GUNRY? Det är busenkelt att tävla! :D

http://adaras.se/2011/april/vinn-ett-produktpaket-fran-gunry.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

2011-04-28 // 17:29:06

helt sjukt att dom lät dig gå ändå? efter allt som hade hänt. hur klarade du dig igenom natten? blev den någorlunda bra?

kram!

2011-04-29 // 10:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback