Skola imorgon

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag inte riktigt gjort något
särskilt.
Provade på tröjan:


Imorgon skall jag gå min tredje
skoldag..

Känns inte så roligt, allt där var
osocialt..



Skall gå och lägga mig nu, är trött, har inget bättre för mig,
och skall upp relativt tidigt imorgon.

Night, ya´ll !


Sv: Ja, det är störigt, men man får väl se det positivt. Man är ju inte tjock längre iaf.... För det är väl positivt i denna världen?



Jo, visste att dte inte gick bra i skolan, kanske formulerade mig lite dåligt. Jag hoppas att det på ngt sätt blir bättre iaf =)

2010-03-09 // 20:30:26

Sv: Ja, ungefär så känner jag med...



Jag läser ju NV så idag är det lite FysikB man har fått roa sig med... Nästen jättekul inte, fast har pluggat lite psykologiB oxå, det är roligare :P



2010-03-09 // 20:39:58

Snygga kläder :D

2010-03-09 // 21:14:21

vad går du för något?

2010-03-10 // 00:49:58

Lycka till i skolan!



sv Jo... Uddevalla är väl... en "fin" stad. Tycker dock inte att det är tillräckligt litet för att GÅ överallt. Jag är från storstaden och åker hellre buss om man ska gå över 800meter. Mitt ex höll inte med.

2010-03-10 // 08:33:11

Ja, hade också mina tankar på hopprep ett tag.

Fast vi har ju träningscykel hemma, så kan ju cykla när jag vill :)

2010-03-10 // 12:35:10

Sv: Kan verkligen hålla med om det, jag hatar fysik och fattar inte varför man ska kunna det om man ska bli läkare, men men... ^^

Fast ja, psykologi är riktigt roligt, och ofta får jag tanken: "fan vad jag känner igen mig i detta" :P haha

2010-03-10 // 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback