Slagsmål + utekväll

Taggar:
Bloglovin
Himmel och plättar !

Ja, igår var jag i Göteborg, skulle
gå på en teaterföreställning
"Backa teatern" - Gangs of Gothenburg.

Men istället hamnade jag i ett
litet slagsmål med en kille
bussen som vår klass åkte med.

Killen kallade mig "hora" etc
Andra dagar hade jag inte brytt
mig
något större.

http://www.relevansanalys.se/images/krig-om-domaner.jpg

Men med tanke på att jag har
varit så arg det senaste, så var detta
mer toppen på isberget..

Så jag flög på honom till sist.

Mest arg var jag nog för att ingen
reagerade på att han kallade mig massa,
utan när jag flög på honom (vilket
jag tycker var rättvist?)
, då drog
lärare bort mig
från honom.

Trots att han lyckades sparka mig
i magen - underbart (?)



Ikväll måste jag egentligen vara
tillbaka på hemmet kl 23:00
Men jag skall ut istället.

Orkar inte vara kvar där, och
kvävas inombords.


http://www.shrani.si/f/3L/Ar/2wHJTfZU/studentski-party.gif

Hellre att jag får skit för detta, än
att jag låser in mig på rummet och
mår skit . . .

Party, party !



Vilken jävla idiotkille...

Hoppas du får en trevlig kväll då, och inte får allt för mycket skäll sen :)

2009-10-10 // 21:33:43

Åh, hur många avsnitt har du sett?



Det har du rätt i, många tror att de är helt ensamma om att känna som de gör därför är det bra att det finns andra som uppmärksammar en!

2009-10-11 // 17:30:25

du kan väl ringa mig snart. är ganska orolig för dig nu !! tänkte ja skulle komma och hälsa på dig och prata lite...skicka ett sms eller ring när du vet du har tid så kommer ja !! puss och kram och försök stå ut!

2009-10-12 // 13:00:16

Hej, lite nyfiken på vilket hem du sitter på? Har själv suttit på, tänker efter, 5 stycken tror jag, runt om i landet =/

2009-10-26 // 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback