Värdet av din blogg här

Taggar:
Bloglovin
Hittade nyss en fräck sida
där man kan se vad ens blogg är
värd.
Detta fick jag se;




KLICKA HÄR FÖR ATT SE VÄRDET AV DIN BLOGG !


ja den är skit rolig :D



ja men dåså, då äre ju bara att smyga, glöm inte kikaren om du behöver kolla in ngn/ngt (:

2009-11-09 // 16:46:34

sv: Haha precis ;)

Jag älskar det linnet :D

Tyvärr, jag följer redan så många =/<3

2009-11-09 // 17:25:19

jag gjorde det precis när jag startat min blogg och av någon anledning finns det lagrat i deras minne så nu, efter nästan ett helt års bloggande så är värdet detsamma, EXAKT samma trots att ag inte hade någhra besök då och har mkt bättre statistik idag ;o konstigt :p



sv: jag bor i närheten av ängelholm och helsingborg. men jag är inte där så ofta och bor typ mitt på en åker för övrigt :o haha ;P

2009-11-09 // 17:47:27

Svar: Va roligt att du vill vara med! :) Jag kommer att välja ut ett antal bloggar nu i veckan så håll koll och fortsätt gärna att kommentera min blogg! :)

Kram http://writtenbyida.blogg.se

2009-11-09 // 17:52:37

Haha ne förstår mig inte på julafton :O beavak varandra via bloglovin? :D

2009-11-09 // 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback