Fucked up !

Taggar:
Bloglovin
Fy fan, nu har jag ju slutat med
Cipralex (SSRI), och börjat med
Seroquel (benzo).



Men jag mår skit hur jag än gör.

Jag mår illa konstant, har ont i leder,
huvud, mage.

Nu har jag även lyckats att få utslag,
som är riktigt fult !


(inte riktigt så här illa - än i alla fall)

Hoppas att det inte blir ärr av det,
vill inte kallas "Scarface" - helst !



Oftare och oftare får jag en känsla
av att falla.
Bara av att kolla på TV, eller bara
lyssna på musik.

På tal om inget som känns jobbigt...


Gaaaah, och nu har Stilnoct slutat
fungera,
kan inte sova längre.
Den känslan som jag brukar få
utav Stilnoct är long gone...



Det var det enda som fick mig att
ens må halvbra...



Idag skulle vi vaccinera oss på hemmet.
Jag var INTE en av dem.

Tänker du/har du vaccinerat dig ?








Sv: javisst kan vi göra det :)

lägger till dig nu, säg till när du gjort detsamma :)



P.S jag älskar dit moto!¨

Ska nog ta och kolla igenom din blogg nu.. måste ju hänga med nu när jag följer din blogg :)

2009-11-06 // 21:36:23

neej ska inte vaccinera mig .. tycker de e onödigt när man inte ens e i riskzonen . e trött på alla överdrifter om vaccinet nu ^^

2009-11-06 // 21:55:57

Jag kommer inte vaccinera mig, får jag svininfluensan så får jag ta det då istället, haha!

2009-11-06 // 22:13:47

Jag slutade med mina sertralin för typ en månad sedan och det har varit rätt jobbigt, mycket ångest tvångstankar och katastroftankar. Har även bytt stesoliden mot lergigan men det funkar inget vidare. Men det är bara att kämpa på

2009-11-06 // 22:22:59

SV: Ja, eller hur!

Dör jag så dör jag, då kan jag inte göra något åt det haha!



Åh tack detsamma! Ja, gärna! :)



Och cipralex.. usch tog det förut, slutade rakt av och fick en rejäl svacka, själv tycker jag inte ens anti-depp funkar, så mycket läkare har skrivit ut åt mig, usch!

2009-11-06 // 23:30:58

Ja det är jobbigt att sluta med medicin och jag får så mycket tankar som snurrar i huvudet också som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera, jobbar på att försöka få en samtalskontakt igen men de ska höra av sigom två veckor , bara att vänta alltså...

2009-11-07 // 00:57:07

Ja vuxenpsyk men då jag har asperger så vill de helst att jag ska gå på habiliteringen istället men de på habiliteringen säger att de inte har kompetens för att jobba med ångest, och tvångstankar. Att det alltid ska vara så jävla svårt att få den hjälp man behöver.

2009-11-07 // 15:03:03

Ja vuxenpsyk men då jag har asperger så vill de helst att jag ska gå på habiliteringen istället men de på habiliteringen säger att de inte har kompetens för att jobba med ångest, och tvångstankar. Att det alltid ska vara så jävla svårt att få den hjälp man behöver.

2009-11-07 // 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback