Rymmer, PSYK skiter i mig.

Taggar:
Bloglovin
*lyssnar på musik* Jeff Buckley - Grace
 KLICKA HÄR FÖR ATT LYSSNA


Ja, som ni ser i föregående inlägg så var jag inte särskilt nykter.

Är fundersam på om jag borde åka tillbaka eller ej.
Egentligen.. Vad har jag att vinna på att vara där ?
De vet inte hur de skall hjälpa mig, det vet inte jag heller.

OCH de ringde inte ens igår, efterlyste mig inte som de gjorde sist då jag bara var borta i 3 timmar.

Detta sade de till Axel i telefon;
-"Vi kom fram till att vi skall avvakta med efterlysning eller liknande till Eriiza återvänder till Trollhättan."

Jaha.. men jag åkte ju in för självmordsförsök, tänk om jag inte återvänder alls ???


Igår;
jag var med Axel, Isabelle & Anton. Fick ett arband och en teckning utav Isabelle i födelsedagspresent.
Jag återvände till mina gamla vanor, att sno saker igen.
Så nu har jag en ny sjal från JC, örhänge från Åhlens (det andra gav jag till Isabelle) och ett hårband från Indiska.
(Försöker inte låta "cool" för att jag snott något, utan berättar hur mitt liv ser ut)


Drack en kvarting Vodka och 2 öl igår... Borde ha varit konstant glad, men PSYKET irriterade mig...

VAR FAN SKALL JAG TA VÄGEN ???




Det känns knepigt att läsa sånt här för man vet inte riktigt vad man ska säga eller ge för råd. Det enda jag kan se och förstå är att din situation är riktigt jobbig och du står i en återvändsgränd typ. Vara hemma vill du inte, psyk vet inte vad de ska göra med dig. Jag menar, vad tänker psyk.. "det är inte så farligt" kanske?.. jag har ingen aning.

2009-03-22 // 10:57:59

du är alltid välkommen till mig om det skulle behövas, hoppas du vet det =) (du får förståss komma även om detinte "behövs" också^^)

2009-03-22 // 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback