Behandlingshem - nästa

Taggar:
Bloglovin
Imorgon (torsdag), skall socialtjänsten och någon från psykiatriska öppenvårdsenheten i Lysekil komma hit till sjukhuset.

Vi skall prata om vad det finns för behandlingshem, var de ligger och kostnad.
Så skall jag få flytta för att "bygga ett nytt liv".

Vet inte riktigt om jag tror på att detta kommer att fungera, men man får väll se.

Som ni säkert redan vet har jag provat en hel del olika metoder, har på ett sätt gett upp, men fortsätter ändå för att testa mig fram.
Antagligen för att göra andra till lags, andra kan inte riktigt förstå hur någon "så ung", kan redan ha gett upp om livet...


du kan väl ringa mig? vi får komma och hälsa på dig med...men jag tror du behöver komma hem. till ett riktigt hem. ska prata med pappa om det förhoppningsvis idag om ja hinner.tror inte du blir bättre av att vara inlåst...puss gumman.

2009-03-25 // 14:50:51

Oj tack så mycket, lite konstigt att du säger det bara när du inte sett mig men aja. Jag tycker du är grymt söt på den bilden du har, gillar din stil.



Okej, hur känns det att vara tillbaka? Take Care

2009-03-25 // 16:27:41

Svar: Jag är vettigare än jag verkar ;D

Hahaha, jag älskar fyllekommentarerl/fyllesamtal!



Angående det här inlägget hoppas jag innerligt att du hittar en behandling och metod som fungerar för just dig, så att du kan börja leva ditt liv på riktigt :) Jag hoppas innerligt att det kommer gå bra för dig.

2009-03-25 // 18:56:08

hoppas att de går bra.. och att du blir bättre :)

2009-03-26 // 20:49:04

Lycka till!

/ En hetsätares dagbok

2009-03-27 // 18:10:18

Hej har följt din blogg ett tag nu och känner igen mig så mkt! Fast ändå inte. Jag är ätstörd,deprimerad och har panikångest. Har försökt ta livet av mig men inte lyckats.



Hoppas verkligen att det löser sig för dig! Tror på dig!

2009-03-27 // 19:39:56

Kan du inte bara få må bra?

Men jag vet hur det är..

Jag har liknande problem..



Kramar om!

2009-03-28 // 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback