Innnan samtalet. . .

Taggar:
Bloglovin
Glömde skriva. . .

Innan jag fick samtalet om att det fanns boende för mig, dit jag kunde flytta så länge, så skall jag vara helt ärlig (som jag alltid försöker med);

Jag skulle precis gå till mitt rum och överdosera med tabletter, alkohol, skura upp handlederna och hänga mig.
Allt detta för att vara 100% säker på att jag inte skulle misslyckas..

Detta kommer dock att hända om socialen sviker mig ännu en gång, tror inte jag pallar ännu en motgång.


Jag är inte heller något fan av Bella. Gillar dock hennes entusiasm och hennes energi. Men ibland är hon lite väl smörig och jag vill bara skjuta henne. Tyckte att hon fick alldeles för lite tid i Debatt när Janne Josefsson gång på gång avbröt henne angående hennes alkoholvanor. Hon gör ett bra jobb och är en bra förebild. Men jag börjar tröttna på hennes "hej allihopa!!"

2009-01-26 // 20:02:09

allt bra?

2009-01-26 // 20:11:35

Kom igen tjejen! Du ÄR stark! Du måste bara tro. Även om du tappat hoppet.

2009-01-26 // 20:24:47

Att vi alla får vår beskärda del av skit är ju ingen tröst, men att vi ändå tar oss igenom det -det är en tröst!



Tack för kommentaren inne hos mig och ja, man klarar mer än vad man tror.

2009-01-26 // 20:55:59

Försök att kämp. förstår att du kämpat en del men jag tror du har din vändning här nu... försök bryta tanken när du känner dej sådär deppig att du måste skada dig... kram

2009-01-26 // 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback