Helvetes jävla skit !

Taggar:
Bloglovin
Mamma ringde

Hon tjatar om den jävla ekonomin, och att jag borde flytta hem till henne annars har hon inga pengar.
Och att jag borde gå färdigt gymnasiet och få ett arbete.

Jag skriker till hene att jag inte ens klarar av en normal dag, jag skall inte behöva ta hand om hennes ekonomi, det får socialen göra.
Jag skulle ta livet av mig för några dagar sedan, och hon tjatar om att jag borde skall gymnasiekompetens när jag knappt överlever dagen !

Vad fan är det för fel på henne ???

Haha, jag är så jävla patetisk, tog nu 10 Propavan och 5 Sertralin, och sköljer ned med en öl inte för att ta livet av mig (för att det går inte med dem), utan för att försvinna lite.

Jag är så jävla sorglig, klart som fan att folk hatar mig !




Fy på dig Eliza! inte göra så! :O "Alla hatar dig"

-Alla hatar dig inte! och det borde du veta! JAG tycker iaf om dig såhäääär mycket! =D

2009-01-28 // 18:32:13

Hej gumman. Vad egoistiskt tänkt av din mamma. Men låt inte henne dra ner dig, du vet vad du klarar av. Kram

2009-01-28 // 18:37:56

Hej !! Lyssna inte så mkt på din mamma gör som du själv känner , oh det som du mår bäst av !! kram

2009-01-28 // 19:49:58

Du kanske mår bättre av att inte ha så mkt kontakt med din mamma.... skickar en styrkekram till dig...

2009-01-29 // 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback