En ny tid

Taggar:
Bloglovin
Vet inte riktigt vad jag vill få ut av mitt liv. Om det nu finns något att få ut av det... Om inte, varför är jag då kvar här? Är så trött på allt.
Trött på väntan till något bättre, och när det val händer dras det tillbaka igen.
Är det verkligen så här jag vill gå det?

Nej, men hur ändrar man situationen?


Kolla in mitt ofullbordade community --->http://gethelphere.mylava.net/


Godmorgon!

2009-02-18 // 09:30:02

Jag vet! Jag blir galen. Det finns inget kvar att leva för, men alla säger att det kommer ett ljus snart. Men jag tror dom inte...

2009-02-19 // 15:50:16

Snygg sida! Gillar när du har ditt namn under varje inlägg! :)

2009-02-20 // 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback