Saker som sker i mitt liv

Taggar:
Bloglovin
Har fullt upp med communityt, och
att informera alla där om att det har
skett något systemfel (?)



Hoppas det ordnar sig...



Har sovit hemma nu inatt, kändes väldigt
bra.
Hörde även av lilla Timothy, han kommer
till och med till den här hålan i veckan. =D

Har sett han en gång snabbt under ett år.
Och innan umgicks vi alla varje dag...

Miss him...



Skall snart gå tillbaka till hemmet.
Men ju mer jag är i min lägenhet, ju
mindre vill jag tillbaka till hemmet.



Att vara här, i min säng, min soffa,
mitt badrum - känns så rätt...




Har dock fortfarande migränen kvar...
Mår illa av allt..
Hade jag inte vetat bättre hade jag kunnat tro att jag var gravid. =O


Hej Eriiza!

Tack för din kommentar och tipset om sajten!

Jag är nu medlem där. =)

Varm kram!

2009-12-20 // 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback