Inte död ännu, community back in business, tipsar musik

Taggar:
Bloglovin
Ja, jag har dött...
Nej, men har bara haft så sjukt mycket i huvudet
att jag inte kunnat ens tänka på att sätta
mig vid datorn.



Men nu har jag gjort det, sedan ikväll skall
jag svara på era kommentarer och skriva
något inlägg om senaste dagarna då
jag varit "försvunnen".



Mitt community;

tydligen så är mitt community

back in business.
Dock så kan jag inte logga in (p.g.a systemfel?).
Men hoppas att det fungerar snart igen.


(Ny hårfärg)

Fram tills dess gjorde jag en ny användare kallad "333",
som ni kan skriva till medan "Admin-Eriiza" inte fungerar.




Snabba musiktips;

65daysofstatic -
Radio Protector




Crystal Castles - Vanished




The Killers - White Demon (a love song)




The Killers - Losing Touch



Kul med ny hårfärg :)

2009-12-18 // 18:20:37

Bra musik! :) haft en bra dag? kram Mia

2009-12-18 // 20:32:35

- öh what? i dont have problems. HAHAHHAHAAH OMG

2009-12-18 // 20:55:02

Svar: Förlåt för sent svar. Nej, men den blev bara konstig kände jag..

2009-12-18 // 21:05:06

det är bra att sidan funkar nu.

2009-12-19 // 00:27:54

Gå gärna in på vår blogg. www.fyrablondiner.blogg.se Rösta snälla i Veckans blogg som vi är med i. Så är vi supertacksamma <3 Det finns även omröstningar och vi skriver långa inlägg oftast.

Kram från Fyra Blondiner

2009-12-19 // 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback