Brandvarnare och tjejkväll

Taggar:
Bloglovin
För typ 30min sedan startad hemmets
brandvarnare.
Det var lagom roligt, inte bara för att
jag har haft migrän i 3 veckor, som
äntligen hade lagt sig.

brand, brandvarnare, eld, blogg, rök, pip, piip, vit, svart, mordbrand

Utan även för att det var personalens
fel.
Det var ingen brand, bara ren klantighet !



18:30 skall jag iväg på tjejkväll.
Återvänder nog i natt, men bloggandet
lämnar jag till imorgon.

Det blir hemlagad pizza, öl, musik & stämning !

brand, brandvarnare, eld, blogg, rök, pip, piip, vit, svart, mordbrand, öl, drink, glas

Hoppas det blir kuligt !


Sv: Haha, precis.. orka barn lixom :P



Jo, men verkligen. Jag förstår verkligen inte vissa människor som går igenom hela livet som en en liten grå mus.

Och ja, hon är väl ett väldigt bra exemple. För oavsett hur hatad hon är så har hon ju kommmit jättelångt^^

2009-12-12 // 18:05:40

Hoppas du får en kul kväll :)

2009-12-12 // 18:53:07

Ha så trevligt! :)

2009-12-12 // 19:50:33

Svar: Ja, det har du ju faktiskt rätt i. Många saker är väldigt barnsliga och rosa och jobbiga... tänk om affärerna fortfarande gjorde xxs liksom :(

2009-12-13 // 01:44:00

sv: tror inte hon förstår det tyvär. Men liksom nej jag vill inte höra hennes små kommentarer om hur hon ser ut liksom! Låter som ett intressant forum, det ska jag kolla upp.

2009-12-13 // 12:50:02

Hoppas kvällen va lika trevlig som det låter :D

2009-12-13 // 13:46:12

Ush va jobbigt med branlarmet :S Vadå så u firar inte jul? Jag tycker att julen är det bästa man kan fira :) mysig stämning.. Hope u are feeling better sweet ;) massa vinterkramar M

2009-12-14 // 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback