Massa samtal

Taggar:
Bloglovin
Gick idag till skolan för att prata med ett par lärare (trots att jag har lov). 

De skall tydligen på möte imorgon med socialtjänsten, vuxenpsyk & BUP för att diskutera hur de skall göra med mig.
För att alla dessa personer har ju olika uppfattningar om mig, så de skall försöka pussla ihop alla de sidor de lärt känna.

Hoppas bara de kan komma fram till något.
Jag menar, jag kan ju inte vänta hur länge som helst.
Vad skall jag egentligen göra med skolan om de inte placerar mig på något hem förrens typ juli ?
Måste ju vara kvar där i minst 6 månader...

Jag vet att det låter otroligt dumt -"Allt skall ske precis just nu !"
Men å andra sidan har jag fått vänta på någon hjälp från socialen under mer än 8 år..
Varje gång de gjorde något bra så tog de tillbaka det, så jag hamnar alltid ett steg tillbaka -igen.



sv: tack du med!

2009-04-07 // 15:18:47

Hoppas dom kommer fram till en bra lösning för dig!



Kramar!!

2009-04-07 // 15:33:26

Socialen, BUP eller likande brukar vara inkompetenta men jag hoppas de kan hjälpa dig!



Sv: Jag kommer inte dö sålänge jag inte tar självmord vilket troligen inte kommer hända. Du ska också kämpa på!!

kramar

2009-04-08 // 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback