Bok-fotografering "Medaljens baksida"

Taggar: bok, cornelia, fotografering, henrick rangsjö, medaljens maksida, militär, modell, noah, rakblad, sandra, självmord, stark, triologi,
Bloglovin
Halloj!
 
Som ni kanske läst, så tog jag lite kort inför en bok som man kan köpa hem.
 
---> HÄR KAN MAN KÖPA BOKEN <---
 
 
Och här är ett youtube-bildspel med oss skådisar, med text om bokens handling:
 
 
Den handlar om Noah, en f.d. militär i USA som återvänder till Sverige, sin fru och lilla dottern.
Om Sandra (tjejen jag porträtterar) som är självmordsbenägen och försöker finna 
livslust, glädje och eventuellt Gud.
Noah känner sig nämligen kallad av Gud att bli en pastor.
(Många som mår dåligt psykiskt i boken av olika skäl, LÄSVÄRD!)
 
Boken är alltså en kristen-action-bok, hur konstigt det än låter...
 
Men om ni klickar på länken lite längre upp, så ser ni mer beskrivning av den.
 
Och den försöker ABSOLUT INTE pracka på kristen tro på läsaren - tro mig, jag läser den nu.
 
Bilder:
 
 (Henrick Rangsjö tagit alla bilder)
 
 
Boken blir i alla fall en triologi, förhoppningsvis går det spass bra att
det kan t.o.m med bli film/fler bilder till fortsatta böcker.
 
Hjälp gärna till att sprida boken! =)
 


Va kul gumman :D jag skulle lätt vilja se den som film ( jag inte är någon bok fanatiker) hehe

2013-05-29 // 22:11:37

Ja den färgen just på hår är annorlunda :D

Precis. Inget hjälper ju heller när man vill sova..

2013-05-29 // 22:14:35

Jahaaaa okej, då förstår jag. Ja, jag har väl haft en väldigt rörig uppväxt, så har haft kontaktpersoner/soc/psykologer sen jag var typ 13. Just nu kör jag på KBT men är ju så jävla handlingsförlamad så jag tar mig inte dit:p Hur som helst, så har min förrförra kontakt jag hade försökt få in mig på såna (för mig) obekväma möten bland människor som haft det likadant, men jag har alltid avfärdat det. Inget för mig liksom.

2013-05-30 // 00:14:18

Fina bilder!! Kollar in videon sen, ska strax iväg och jobba... låter som en bra bok! Hoppas allt är bra med dej=)

2013-05-30 // 08:30:05

Vad kul att du har vart med i så mycket senaste tiden! (: Det verkar vara en bra bok!

Sv: Det är jätte kul att resa. Det gäller väl bara att spara och ha tid för det haha (:

2013-05-30 // 11:53:19

haha! alltså.. seriöst. okej, det är verkligen jättekul att du får vara med på boken, det menar jag, grattis till det. men bokens innehåll..? det kristna budskapet? har du kollat runt på sidan du länkar till, de säljer ENBART kristen propaganda :-D självklart har boken ett kristet budskap, försök inte att påstå något annat.. lägg ägg.

2013-05-30 // 12:28:34

Så himla fina bilder! Intressant med en kristen actio bok. Får nog läsa den sen ;d

SV: Med mig är det helt ok. Har varit påväg att svara på ditt mejl såhär tusen gånger men annat har kommit ivägen hela tiden. Nu har jag ju precis kommit hem från Stockholm, ligger i migrän och grejer, så egentligen borde jag inte ens svara på kommentarer, haha. Med dig då? :)

2013-05-30 // 14:02:42

Haha jag vet inte, kanske fixar topparna senare, har ju färg här hemma ;)

2013-05-30 // 15:36:35

Har beställt boken hoppas den är läsvärd men verkar jätteintressant när man läser om den på din sida och bildspelet..

2013-05-30 // 18:42:46

nice! :)

2013-05-30 // 21:46:49

Mittersta bilden var skithäftig! :)

SV: Okej, tack för att du säger till, ska leta reda på något bättre typsnitt! :)

2013-06-01 // 15:24:04

Den boken vill jag läsa <3

2013-06-03 // 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback