Värdelös & sönderstressad

Taggar:
Bloglovin
FÖRLÅT!
 
Jag vet att jag LOVADE att svara på kommentarer, men det blev så sjukt stressigt,
började känna mig riktigt sjuk, därav hörde jag inte av mig. Värdelöst av mig.
 
Har två inspelningar under veckan i Stockholm, skulle egentligen
stannat hos en vän, men han bestämde sig för att stanna i Malmö.
Så jag behöver finna sovplats för hela 6 dagar, att stanna på vandrarhem
alla de dagarna skulle bli dyrt, så jag stressar lite grand här..
 
Hoppas ännu en gång att ni har överseende med mig.
 
Svarar på kommentarerna nu efter detta inlägg.
 
 
 
 
 
 
 
 


mm.. men jag har fått operera mig igen. läs mitt senaste inlägg så får du veta mer om det.

=(

2013-03-30 // 21:15:16

känn dig inte pressad att kommentera eller uppdatera. du har ju en massa annat att fokusera på nu :) härligt!

2013-03-31 // 00:07:55

KRAM!! Hoppas det löser sig med övernattningen...

2013-04-01 // 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback