Bloggare - HJÄLP mig?

Taggar:
Bloglovin
 Skall komma ikapp allas blogginlägg
för att vara uppdaterad även i era liv!
Idag är jag dock upptagen!
 
Nu till saken som relaterar rubriken!
 
Skall till Stockholm den 25:e för en filminspelning, inget avancerat.
Har inga exakta tider ännu, men vet att det kommer vara under
eftermiddagen och kvällen.
 
Frågan...
 
OM det skulle bli så sent att jag inte kan ta mig till Göteborg igen hur som helst,
har någon bloggare lust att ställa upp för mig så att jag har någonstans att
vara för en natt?
Känner inte till Stockholm alls, varit där 2 gånger tidigare, senast för 11 år sedan (!!!)
så jag känner inte till staden ÖVERHUVUDTAGET!
 
Om detta inte skulle gå, så får jag få det att fungera ändå! =)
 
Hoppas ni mår bra!
 


Hade jag bott i Stockholm hade du varit välkommen till mig, men tyvärr har jag alltid samma problem då jag själv åker dit, haha.

SV: Låter hur kul som helst! Du måste berätta om det sen då det är färdigt iallafall ;) Så vi får kika på filmen :D haha.

Ja jag förstår hur du menar, jag är själv likadan då det kommer till det där. Som sagt, de enda vettiga människorna ;) Men det är skönt att höra från en utomstående att man är vettig iallafall ;) haha

2013-03-18 // 14:51:28

Jag bor inte i sthlm men bor cirkus 45 minuter därifrån med buss så det är det jag kan erbjuda.
Så ja, det är det jag kan erbjuda.
Ha det bra!

2013-03-18 // 15:21:49

WOW VILKEN UNDERBAR BILD!

Hade jag bott i sthlm skulle du fått bo hos mig.

Hoppas det löser sig.
Kram

2013-03-18 // 18:12:22

Klart du får bo!! Bor på södermalm=)) Vet inte ännu hur jag jobbar men det får vi lösa om det blir så...
Kram på dej!!

2013-03-18 // 20:25:00

Grymt snygg bild!

2013-03-18 // 21:12:29

Fantastiskt läckert foto!

2013-03-19 // 09:12:28

Hoppas det löser sig med boendet

2013-03-19 // 14:05:22

Haha jag fick massa spam av dig! xD inte första gången det har hänt att folk har svårigheter att kommentera bloggen :/ vet inte vad det är! Fick allihopa iaf, haha =)
Tack så mycket! Och på tal om vacker, så är denna bilden (inlägget) den bästa jag sett på dig, väldigt vacker!

Kul att det händer något inom filmeriet nu! Uppdatera as soon as you know another else :D:D

2013-03-21 // 14:56:01

Hmph, konstigt! Ja, jag får dina kommentarer iallafall =) Good!

2013-03-21 // 15:13:33

Det är faktiskt bra =) haft panikattacker på senaste tiden, för kattens skull, men det tycks gå åt rätt håll med honom och då är jag mycket lugnare. Det lilla livet betyder allt för mig, usch om något skulle hända honom...Fast sen har jag lite panik för att jag vräkt i mig lite mycket godis på senaste tiden, haha. Känner mig tjock och ful och mitthårärelektriskt!!!! Hur är det med dig? =)

2013-03-21 // 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback