Sorry - jävligt upptagen

Taggar:
Bloglovin
Hej!

Jag vet att jag varken skrivit eller svarat på era kommentarer, men varit något upptagen...

Var i Lysekil från torsdag till måndag kväll/natt, igår försökte man ta igen sig.

Nu är jag på väg till Skövde för filminspelning.

Imorgon skall jag skriva mer och svara på era kommentarer! =D

Hur mår ni? =)





Finis:-)

2013-06-26 // 21:16:08

Åh vad kul med filminspelning :) Var ett tag sedan jag kikade in men verkar som du är med i mer och mer inspelningar nu? :) Kul att det går så bra!

2013-06-27 // 11:04:03

Du far runt som en virvelvind.
Själv har jag haft en tung period igen. Men jag är på väg tillbaka igen.
Du undrade varför jag har panikångest? Det som utlöste det var jävelskap på jobbet, lögner och en oförklarlig avstängning. Men hela mitt liv har varit kantat med motgångar. Berättar mer senare. Nu försöker jag bara läsa ikapp mig i de bloggar jag följer.
<3 Kram <3

2013-06-27 // 14:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback